4 435 342 läst · 32 312 svar
4435k läst
32,3k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 428 inlägg
Paddat grusplanen för 4e gången så nu känner jag mig nöjd.
Sen har jag faktiskt servat en gammal Husqvarna symaskin då frugan skulle sy ny klädsel till soffan. Maskinen började backa och gick inte att köra framåt... Var ett stag inuti som hade lagt av och det är en del prylar i en symaskin fick jag se
Sen har jag faktiskt servat en gammal Husqvarna symaskin då frugan skulle sy ny klädsel till soffan. Maskinen började backa och gick inte att köra framåt... Var ett stag inuti som hade lagt av och det är en del prylar i en symaskin fick jag se
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Jodå, brödrost tycker jag funkar bra ...Kjell_G skrev:
http://www.byggahus.se/forum/ovrigt...ni-gjort-med-era-hus-idag-29.html#post2045017
Jag gjorde likadant för en månad sedan.Kjell_G skrev:
Jag skrapade rent mina fönster på garaget förra sommaren, oljade in och på med färg. nu har väldigt mycket färg släppt. Var nog en miss att behandla dom med olja. Fast och andra sidan bör dom ju inte rötna trots färglösheten.
Hör nu hur det rasslade en stund på vinden även idag så tror mina vippor snart behöver nya beten.
- Idag har jag gallrat i trädgården igen, rejält. Känns bra, luftigt och ljust. Återigen skönt att ha traktor med lastare då det blev mycket och långa ungträd.
- I övrigt mest planerat och inhandlat samt förberett för morgondagen istället.
Hör nu hur det rasslade en stund på vinden även idag så tror mina vippor snart behöver nya beten.
Var och hämtade en brand- och ljudklassad innerdörr som jag tänkte sätta till verkstan i källaren. Behöver dock kapas ner 100mm men det ska nog gå att ordna. Lär bli "viss" skillnad med en -35dB-klassad dörr jämfört med den pappersdörr som sitter där idag...
Administrator
· Skåne
· 7 934 inlägg
Ser ju lite jäst ut... 😆