4 405 112 läst · 32 223 svar
4405k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Lyckades undvika att måla fönster igår genom att klippa gräs och plocka ytterligare en skottkärra med sten från gräsmattan. (Tre grävmaskiner som gräver avlopp i två veckor ställer till det en del när man bor på en rullstensås..)
Frågan är hur jag skall kunna undvika målning idag.. Bokföring ser väldigt attraktivt ut.
Frågan är hur jag skall kunna undvika målning idag.. Bokföring ser väldigt attraktivt ut.
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 527 inlägg
Måla fönster är ju bra mycket bättre än att bokföra.mycke_nu skrev:Lyckades undvika att måla fönster igår genom att klippa gräs och plocka ytterligare en skottkärra med sten från gräsmattan. (Tre grävmaskiner som gräver avlopp i två veckor ställer till det en del när man bor på en rullstensås..)
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 527 inlägg
Lagt 14 kvm 50x50 plattor. H-e vad tunga dom är!!!
Lagt 1,5 kvm 21x14 plattor, mycket trevligare!
Tror ta mig tusan det går fortare att lägga dom små.
Lagt 1,5 kvm 21x14 plattor, mycket trevligare!
Tror ta mig tusan det går fortare att lägga dom små.
Vägen kanonfin ( så gott det går ), pannkakorna slut och röjsågen fått göra sitt på "gräsmattan"
Nu lockar eldningstunnan.. Kanske är för torrt ute?
Lillgrabben har lekt med vattenslangen hela dagen så marken är nog inte direkt torr 😇
Nu lockar eldningstunnan.. Kanske är för torrt ute?
Lillgrabben har lekt med vattenslangen hela dagen så marken är nog inte direkt torr 😇
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 904 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 904 inlägg
Sitter i skuggan, dricker en iskaffe och tittar på dagens verk, en isolerad (ja, kanske inte just för dagar som idag) kattstuga till grannes katt (lång historia men i korta drag för att vår katt ska kunna vara på vår veranda, speciellt vintertid).
Långt avstånd men jag orkar inte gå närmre för att ta ett bättre kort. Nu är det dags för panel...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Långt avstånd men jag orkar inte gå närmre för att ta ett bättre kort. Nu är det dags för panel...