Monterat dit en ny vajer till garageporten , monterat upp nya hyllor och flyttat gamla hyllor i garaget.
Blir aldrig klar oavsett hur mycket jag än kastar grejor från garaget , det bara väller in nytt hela tiden.
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
D09
D09 skrev:
[bild][bild]

Drog igång gamle skrållan och skrapade "vägen"

Fanns iofs inget kvar o skrapa och nu när jag putsat till det som kommer det att komma ett skyfall inom 2 - 3 dar.

Funkar bättre än regndans 👍
Där kom regnet 😭
 
D09 skrev:
Drog igång gamle skrållan och skrapade "vägen"

Fanns iofs inget kvar o skrapa och nu när jag putsat till det som kommer det att komma ett skyfall inom 2 - 3 dar.

Funkar bättre än regndans 👍
Aha, det var därför det regnade så förbannat nu på eftermiddagen.

Jag hade tänkt mig en långpromenad längs stranden men fick tji :mad:
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
D09
KnockOnWood skrev:
Aha, det var därför det regnade så förbannat nu på eftermiddagen.

Jag hade tänkt mig en långpromenad längs stranden men fick tji :mad:
Sorry 😇
 
D09 lova nu att inte skrapa vägen mer..började regna kraftigt här nu .:thumbdown:
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Sparkat på trekammarbrunnen så jag har ont i foten.. skulle egentligen ha sparkat på avloppet, men det ligger ju i backen.. och har stopp i sig,. igen (rörisen fick nog bara bort halva stoppet förra veckan när han var här och rensade och nu har det smackat igen helt igen..)

Kul.. NOT!
:mad:
 
D09
Micro skrev:
D09 lova nu att inte skrapa vägen mer..började regna kraftigt här nu .:thumbdown:
Den dagen någon sponsrar mig med asfalt kommer solen skina över oss i oändlighet 😎
 
D09
Snigla skrev:
Sparkat på trekammarbrunnen så jag har ont i foten.. skulle egentligen ha sparkat på avloppet, men det ligger ju i backen.. och har stopp i sig,. igen (rörisen fick nog bara bort halva stoppet förra veckan när han var här och rensade och nu har det smackat igen helt igen..)

Kul.. NOT!
:mad:
Trist

Dum fråga, men rinner det "tillbaka" upp i huset?

Edit:

Sparka inte för hårt så den spricker ;)
 
Idag har jag isolerat vinden. Ikväll sitter jag och kliar mig på armarna och svär en hel del kan jag tänka, brukar sluta så sådan här dagar.....
 
Goteborg skrev:
Idag har jag isolerat vinden. Ikväll sitter jag och kliar mig på armarna och svär en hel del kan jag tänka, brukar sluta så sådan här dagar.....
En rejäl varmdusch brukar hjälpa bra tycker jag.
 
KnockOnWood skrev:
En rejäl varmdusch brukar hjälpa bra tycker jag.
Växlar mellan varmt, jätte varmt, kallt, jätte kallt, ovs. osv. osv.... har hört något om att det öppnar och stänger porerna så det värsta sköljs bort. Men vet inte om det hjälper. Brukar bli en dag eller två som är kliiga sedan går det över så det e mest bara svära och stå ut som hjälper :D
 
Goteborg skrev:
Växlar mellan varmt, jätte varmt, kallt, jätte kallt, ovs. osv. osv.... har hört något om att det öppnar och stänger porerna så det värsta sköljs bort. Men vet inte om det hjälper. Brukar bli en dag eller två som är kliiga sedan går det över så det e mest bara svära och stå ut som hjälper :D
Har också hört det och brukar göra som du men inte övertygad om att det funkar
 
hantverkare1 skrev:
Har också hört det och brukar göra som du men inte övertygad om att det funkar
En bastu är nog det bästa har jag för mig.
Då öppnas ju porerna och svetten kanske driver ut fibrerna.
 
KnockOnWood skrev:
En bastu är nog det bästa har jag för mig.
Då öppnas ju porerna och svetten kanske driver ut fibrerna.
Precis så sa farsan tidigare idag också. Blir väl till att bygga en bastu så jag kan isolera färdigt huset med tiden :)
 
Goteborg skrev:
...Blir väl till att bygga en bastu så jag kan isolera färdigt huset med tiden :)
Äsch, ta med några pilsner i en Konsum- eller ICAkasse och knacka på hos en granne.
Du är garanterat välkommen :)
 
  • Gilla
Goteborg
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.