KnockOnWood skrev:
Vad saknar du mest, fästmön eller segelbåten :confused:
Nu kanske du rev upp ett nytt gammalt sår... :confused: Jag har förstått att seglare ofta har en väldigt speciell relation till sina båtar. :surprised:

• Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
KnockOnWood skrev:
Jag gissar på skruvarna :)

• Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
Alfredo skrev:
Nu kanske du rev upp ett nytt gammalt sår... :confused: Jag har förstått att seglare ofta har en väldigt speciell relation till sina båtar. :surprised:
Sorry igen! Men det som inte dödar det härdar ju, heter det ;)

Själv saknar jag alla seglingar med denna skönhet, fast det var väldigt länge sedan nu.
Och det var inte min båt, jag ingick bara i besättningen.
Men jag dricker fortfarande med förtjusning Long John :D
LongJohn.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Korvgubbe
KnockOnWood skrev:
Själv saknar jag alla seglingar med denna skönhet, fast det var väldigt länge sedan nu.
Vilket härligt tvetydigt svar! Inte ens en politiker hade kunnat säga det bättre!

• Gilla
Flöjten5 och 1 till
  • Laddar…
KnockOnWood skrev:
PS
Ja, det var ju en laddad fråga till en gift och båtlös man.. :)

Jag skulle nog vilja bygga en båt igen någon gång i framtiden. Det var kul.

Screen Shot 2013-11-11 at 18.21.30.png
Skapa konto

• Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
mycke_nu skrev:
Ja, det var ju en laddad fråga till en gift och båtlös man.. :)
Finns det minsta risk att frugan läser här på BH vet du vad du ska svara. Om risken är obefintlig vet du också vad du ska svara... :D

Städade övervåningen idag, man fick skutta mellan nytillverkade trösklar till en pontiac -34 och dörrbottnar till en cheva -69 innan man ens nådde fram till instumentpanelen som låg mitt i.

Fick bra ordning till slut så jag kunde ställa upp min förra robotdammsugare där så den får sköta städandet då jag har en sån nere också.

Fördubblad lathet-status är en bonus.

Pressat de sista kopplingarna till radiatorerna, bara frysning kavar så de kan skarvas på det befintliga.

ImageUploadedByTapatalk1384192660.631681.jpg
Skapa konto

ImageUploadedByByggahus.se1384207437.537868.jpg
Skapa konto

Fixat utebelysningen på huset och garaget.

• Gilla
Appendix och 2 till
  • Laddar…
Förberett för bytet av avlopp i källaren som jag ska dra igång till helgen. Fick monterat bort wc-stol och handfat, kopplat förbi/bort varmvattenberedaren samt flyttat servrarna till tvättstugan.

MB77 skrev:
Inte mer, snacka om billig lyx.
Ja när man ser driftkostnaden behöver man iallafall inte fundera på om man borde nöja sig med 27-28grader i poolen. Kostar inte många hundringar att hissa det sista också...

Micke_L: Faktum är att när man lägger av är det inte för att det är det är kallt vattnet utan för att det inte längre är trevligt att gå till och från badet.....:)

Korvgubbe skrev:
Vilket härligt tvetydigt svar! Inte ens en politiker hade kunnat säga det bättre!
Tvetydigt :surprised:

Nej, kärleken var äkta och ömsesidig.
Min flickvän var faktiskt lite svartsjuk.

Men så fick hon en tur Gbg - Råå tillsammans med båtens skeppare inför ett Själlands Runt.

Då var det min tur att bli svartsjuk. Sen så var vi kvitt :cool:

Plastat in rackskåpet med nätverksutrustningen samt sista möbelhögen. Nu ska allt vara klart till helgens projekt ;-)

Nu ska allt vara klart till helgens projekt ;-)
Sprutmåla hela rasket?

Ljust och fräscht :)

Nope, bila upp och byta avlopp ;-)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.