4 373 368 läst · 32 130 svar
4373k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Husägare
· Trelleborg
· 632 inlägg
Satt knutbrädor och vindskivor på ena sidan efter jobb
Ska jobba i helgen men ska se om jag kan hinna med andra sidan på kvällen
Ska jobba i helgen men ska se om jag kan hinna med andra sidan på kvällen
Fladdermusen har vikt undan insektsnätet och flyttat in i bastutaket.
Jag knackade ihop ett par tre alternativ åt det lilla livet så han(?) kan bjuda in familjen också.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag knackade ihop ett par tre alternativ åt det lilla livet så han(?) kan bjuda in familjen också.
Logga in
Skapa konto
Husägare
· Värsterort
· 177 inlägg
Jobbat på projektet att ta sig in på vinden. Har klarat sig fint utan riktig access i 50 år.
Se om det får komma in lite isolering sen, skulle inte skada då det är frikostiga 15 cm med mindre ambitiösa passager vid takstolarna. Skulle behöva bättre ångtätning egentligen, men det är nog en övermäktigt uppgift.
Logga in
Skapa konto
Se om det får komma in lite isolering sen, skulle inte skada då det är frikostiga 15 cm med mindre ambitiösa passager vid takstolarna. Skulle behöva bättre ångtätning egentligen, men det är nog en övermäktigt uppgift.
Perfekt att spruta in lösull av träfiber eller cellulosa.rotbackarn skrev:Jobbat på projektet att ta sig in på vinden. Har klarat sig fint utan riktig access i 50 år.
[bild]
Husägare
· Värsterort
· 177 inlägg
Medlem
· Västmanland
· 1 579 inlägg
Börjat att färdigställa tvättstugan.
Och bara för att det är stavlimmat så behöver man ju inte skita i allt
Även lite konsoler och förvaring har kommit upp under dagen
Logga in
Skapa konto
Och bara för att det är stavlimmat så behöver man ju inte skita i allt
Logga in
Skapa konto
Även lite konsoler och förvaring har kommit upp under dagen
Logga in
Skapa konto
Upptäckte ett getingbo i fasaden igår så idag riggade jag upp grovdammsugaren. Två timmar senare är det bara ett fåtal kvar.
Upptäckte i samma veva ett antal ingångar för möss i husgrunden, så det blir nästa sak att ta tag i: fällor tills jag inte fångar mer, sedan gjuta igen.
Upptäckte i samma veva ett antal ingångar för möss i husgrunden, så det blir nästa sak att ta tag i: fällor tills jag inte fångar mer, sedan gjuta igen.