4 363 285 läst · 32 088 svar
4363k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Dags att rensa avloppet till handfatet på toaletten som används mest.
Fick feeling när jag ändå höll på och passade på att byta den läckande blandaren i tvättstugan också. Saknas bara att skaffa lite silikon och dra dit runt vasken efteråt.
Fick feeling när jag ändå höll på och passade på att byta den läckande blandaren i tvättstugan också. Saknas bara att skaffa lite silikon och dra dit runt vasken efteråt.
Renoverare
· Uppsala
· 1 807 inlägg
Två helger har gått i garagets tecken. Stämpat upp taket, rivit och kapat bort all röta och påbörjat uppbyggnaden av den nya konstruktionen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 211 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 211 inlägg
Vattenlås till handfatet som man demonterar genom att dra uppåt är bland topp-3 över investeringar till hemmet hittills!tveksamt skrev:
Jag bröt den heligaste regeln av alla och bestämde mig för att fredag kväll var en bra tid för att ta bort en radiator och fimpa rören. Lite som att spela rysk roulette med fem skott i magasinet som en kollega sa...
2:a va konsolen för dagen, nu hos mig själv..
(F-n va rörisarna måste tälja guld när hela byn ska få nya mätare, har iofs två kvar hos arb kollegor att montera)
Blev det tätt, ja det e'ju Vatette 👍
Firas med alternativ pelarborr 🙃
(F-n va rörisarna måste tälja guld när hela byn ska få nya mätare, har iofs två kvar hos arb kollegor att montera)
Blev det tätt, ja det e'ju Vatette 👍
Logga in
Skapa konto
Firas med alternativ pelarborr 🙃
Medlem
· Blekinge
· 10 455 inlägg