4 365 231 läst · 32 099 svar
4365k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Renoverare
· Värmland
· 785 inlägg
Klistermärken är mest till för att hitta var magnetlåset som barnsäkrar skåpet sitter.R Rickard.lj skrev:
Märkte när jag satte in låsen att det var lite frustrerande att behöva leta efter punkten, man "låser upp" genom att hålla en magnet framför, och det måste vara ganska precis där låset sitter.
Renoverare
· Värmland
· 785 inlägg
Okej 👌 det är ju smart , man har letat många gånger efter magnet låset när barnen va små 😂😂AndersPS skrev:
Fick ihop en stund i helgen så mer klart än sist 🙂 Fick panikbränna iväg efter en övergång så jag kunde koppla ihop blandaren med tvättmaskinen. Pga Murphys Lag så var slangarna från blandaren typ 70 mm för korta… typiskt inga grejer jag har på hyllan.
MEN rådfrågade min kompis som jobbat på VVS-lager och kom fram till att jag faktiskt ska ha plankopplingar mellan ballofixer och slangkopplingar. Blir en vända till Bauhaus imorgon, ledig men ska/bör/borde hitta på saker med barnen istället för att montera inredning…
TM temporärt inkopplad igen på bild två.
MEN rådfrågade min kompis som jobbat på VVS-lager och kom fram till att jag faktiskt ska ha plankopplingar mellan ballofixer och slangkopplingar. Blir en vända till Bauhaus imorgon, ledig men ska/bör/borde hitta på saker med barnen istället för att montera inredning…
TM temporärt inkopplad igen på bild två.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Inget stort, bara spikat för en del entre'er för mössen, i mitt fritidshushus och tillhörande förråd.