Y
Tack till båda. Filmen är helt okej, såg den för några veckor sedan.

Bodde här till början av lågstadiet. Och nu dog far för 6år. Slet ut allt till bara reglar och isolering och återbyggde - fortfarande utan badrum. Forumgud-statusen man får genom många frågor ger en och annan hatare så jag vågar inte skriva mer om det. Men det är inte mina fastigheter som är problemet, det är allt annat.

Redigerat:
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
phl skrev:
Inte ett skit, sprang en halvmara i Malmö i stället.
Kul!
Gick det bra? :)

D09
Lämnat tillbaka maskinen :(

Sån borde alla ha hemma

Gjorde klart det näst sista på skohyllan som jag byggde av gamla råplan i helgen. Hann även klippa gräsmattan och sätta mosaik bakom handfatet nu efter jobbet.

1376331905082.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Bo.Siltberg och 1 till
  • Laddar…
Målat insidan av ett gäng fönster på bottenvåningen.

Monterade IKEAs golvlister i sovrummet. Wow, så här lätt borde det alltid vara :)

Y
Kånkade ut Husqvarnas senaste spis-modell; Regina. Bärhjälpen fick syn på något hon ville bevara ifrån skorthögen så då blev det att kånka tillbaka ett stort skåp. :rolleyes:
2013-08-12-21.17.29.jpg
Skapa konto

Fällbara paneler. Det ser man inte på nutidens. :p

I övrigt, kollat på Julas förvaringshyllor. Icke nöjd, blir att snickra eget.

• Gilla
xdigger och 1 till
  • Laddar…
Bitchat ner det sista av muren. Det var en hård kamp, muren kämpade emot. Men jag och min lagkamrat - herr 15-kilos slägga - la i överväxeln.
En grov granitbit gjorde ett utfall mot mitt smalben. Jag bet ihop och kämpade vidare.
När kampen var över, låg hon där. Som ett sorgligt minne av sin forna skönhet.
Dessvärre fanns det fallna hjältar även på den goda, rättvisa sidan:
DSC_0126.jpg
Skapa konto

• Gilla
D09
  • Laddar…
D09
Yrrol skrev:
Kånkade ut Husqvarnas senaste spis-modell; Regina. Bärhjälpen fick syn på något hon ville bevara ifrån skorthögen så då blev det att kånka tillbaka ett stort skåp. :rolleyes:
[bild]
Fällbara paneler. Det ser man inte på nutidens. :p

I övrigt, kollat på Julas förvaringshyllor. Icke nöjd, blir att snickra eget.
Snygg ;)

Har du kollat in julas lite grövre hyllsystem, med nätbotten ?

Fogat klinkergolvet i källaren, stel i rygg och knän, men snyggt blir det.
Bara resten kvar.. P8120086.jpg
Skapa konto

• Gilla
Yrrol och 2 till
  • Laddar…
Jag har inte gjort ett skit, igår försökte jag besöka Tenacious D på grönan men fick nobben.. ;) Och idag började jag jobba efter semestern. Så nu blir det nog lugnt i veckorna i alla fall.

Hämtat upp min nya spishäll, sågat upp hål i bänkskivan och passat in den samt anslutit. Köket är nu ÄNTLIGEN klart efter tre veckors semester. Tidigare köket var från 1974 och såg ut som Yrrols spis så bytet till ett HTH från 1989 känns som ett nytt hus.

Y
D09 skrev:
Har du kollat in julas lite grövre hyllsystem, med nätbotten ?
Jag kände på den med viss beundran och undran om det var ett litet pallställ, men dess pris är ju inte nådigt.
Ska man ha flera hyllor hade jag nog kollat blocket. Behöver man bara en så funkar nog dess 2000kr.
(Kollade på enklare liten sak för 139kr.)

Yrrol skrev lastpost_right.pngKånkade ut Husqvarnas senaste spis-modell; Regina. Bärhjälpen fick syn på något hon ville bevara ifrån skorthögen så då blev det att kånka tillbaka ett stort skåp. rolleyes.gif

Fällbara paneler. Det ser man inte på nutidens. tongue.gif

I övrigt, kollat på Julas förvaringshyllor. Icke nöjd, blir att snickra eget

jag har fyllt källaren med denna hylla från harald nyborg: http://www.harald-nyborg.se/stalhylla-180x90x45-cm.html
Funkar kanon, bytte dock ut mdf planen mot Osb skivor, 299kr/st

Y
Montören skrev:
jag har fyllt källaren med denna hylla från harald nyborg: [länk]
Funkar kanon, bytte dock ut mdf planen mot Osb skivor, 299kr/st
Jo jag gillade dom. Har några och kollade på affärens parti.
Samtidigt hade butikens nuvarande skivor lite tunn tjocklek. Ser på tunna skivor som jag har stående, dom formar om sig rätt så snart. Undra hur länge hyllan håller sin form.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.