4 368 454 läst · 32 114 svar
4368k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Absolut! Jag hade inte haft något emot att ha ett gäng paneler till i öst/väst, men man har ju det tak man har. =PA Anderscurl skrev:
Skulle vara det.. Tror grannen skulle bli missnöjd om jag placerar mitt nya vardagsrum på hans tomt, vilket är ungefär vad det skulle sluta i om jag skulle bygga ut på ett sådant sätt att jag skulle vinna något på det solcellsmässigt. (=M MrDizzy skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Lyssnade på de goda råden tidigate i tråden, samt att vädret höll sig bättre än lovat under veckan. Nu har dock på fyllningen påbörjats i garaget. Imorgon rullas bilen in. Funderar dock på att bygga en bänk åt kap & ger sågen. Benen på stativet sticker ut lite onödigt mycket.
Monterade plåten som täcker kollekorslangarna, gjord av rostfritt och målad med sockelfärg.
Efter det packade jag upp min nya lilla gulliga stereo till min Man Cave.
Har saknat Blåtand så denna var ett efterlängtat tillskott.
Kom även på att jag hade en gammal aktiv bas jag byggde för typ tjugo år sedan så den fick flytta ner i källaren...
Nu ska jag allt överleva svärmors besök över natten...
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Kom även på att jag hade en gammal aktiv bas jag byggde för typ tjugo år sedan så den fick flytta ner i källaren...
Logga in
Skapa konto
Ordnat glidskydd och trappsteg på taket så sotarn kan komma nästa vecka.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Frågan är om svärmor överlever?P-plats skrev:Monterade plåten som täcker kollekorslangarna, gjord av rostfritt och målad med sockelfärg.
[bild]
[bild]
[bild]
Verktygstokig
· gotland
· 454 inlägg
Ser ut som en bärläktstege?H Husetmittisverige skrev:
Kolla med sotarn om det är OK för här fick jag skäll på besiktningen för att jag hade bärläktstege på 45 läkt
Sen kom sotarn 1 mån senare och tyckte det var en fin stege och sprang upp på den utan knussel
Tack för info ! Ska ringa på måndag oroande
Har 28/70 läkt tror du inte de går?