4 410 603 läst · 32 241 svar
4411k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Jula har en stickpropp med sidoanslutning från märket anslut vet jag. Sen om det är en produkt att använda är nog upp till var och en.
Idag har jag rensat hängrännorna. Har en känsla att vi slarvade med det förra året men det var inte så farligt igensatt nu heller så det var skönt. Konsterade att mossan vi har på takets norrsida inte mirakulöst försvunnit inatt heller och var väldigt sugen på att klättra upp, men när ingen vet var man är och maken ligger inne och vilar med minstingen kändes det direkt olämpligt.
Bra att tänka på säkerheten!MariaiÖstergötland skrev:Idag har jag rensat hängrännorna. Har en känsla att vi slarvade med det förra året men det var inte så farligt igensatt nu heller så det var skönt. Konsterade att mossan vi har på takets norrsida inte mirakulöst försvunnit inatt heller och var väldigt sugen på att klättra upp, men när ingen vet var man är och maken ligger inne och vilar med minstingen kändes det direkt olämpligt.
Visst är det typiskt? Jag får aldrig så plötsligt brådskande och ”nödvändiga” upp-på-taket-idéer som när jag är ensam hemma.MariaiÖstergötland skrev:Idag har jag rensat hängrännorna. Har en känsla att vi slarvade med det förra året men det var inte så farligt igensatt nu heller så det var skönt. Konsterade att mossan vi har på takets norrsida inte mirakulöst försvunnit inatt heller och var väldigt sugen på att klättra upp, men när ingen vet var man är och maken ligger inne och vilar med minstingen kändes det direkt olämpligt.
Igår visserligen. Grävde fram avloppet som stoppat ca en gång om året. Inget konstigt då det var en dm bakfall på den metern 110 rör närmast brunnen. När man satte den nya trekammarbrunnen packade man inte ordentligt. Till påsk blir det nytt rör in i källaren och alla rör i källargolvet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 243 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län