4 413 243 läst · 32 247 svar
4413k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 688 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 688 inlägg
Såklart, man måste ju leva som man lär!Mazen skrev:
Vatette är en svensk tillverkare av kopplingar och andra produkter inom rörmokeri. Ruskigt bra produkter för en vettig penning. Jag propagerar nästan alltid för att forumet ska acceptera detta och inte handla kopplingar och annat på dom billiga "byggladorna".MariaiÖstergötland skrev:
Extremt tydliga monteringsanvisningar får man på köpet.
https://www.vatette.se/
Märket på kopplingar som @Krilleman så gärna använder och har lärt oss, mig, vanliga dödliga att använda. Med bruksanvisning givetvis.MariaiÖstergötland skrev:
Edit. Står faktiskt på greppen ..
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 688 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 688 inlägg
Halvårets höjdpunkt avverkad.
Rensa vattenlås i duschen.
Som vanligt är det bollar av hår som klumpat ihop sig.
Behöver jag tillägga att jag har lika långt hår på huvudet som en kiwi. Fråga mig inte hur jag kunde få detta ***** ansvarsområde.
Rensa vattenlås i duschen.
Som vanligt är det bollar av hår som klumpat ihop sig.
Behöver jag tillägga att jag har lika långt hår på huvudet som en kiwi. Fråga mig inte hur jag kunde få detta ***** ansvarsområde.
Sista rören på plats, och de sista två radiatorerna fick sitt vatten. Passade på att testa systemets övertrycksventil också. Den funkar bra.
Så, nu är det taklist kvar i ett rum, och en liten spackling av murstocken, sen är jag mer eller mindre färdig med tre rum sedan jag blev månslensbonde för ett år sedan.
Så, nu är det taklist kvar i ett rum, och en liten spackling av murstocken, sen är jag mer eller mindre färdig med tre rum sedan jag blev månslensbonde för ett år sedan.
Jag har lika långt hår som du, därför får min fru rensa golvbrunnen självfgo skrev:
Idag drog vi i den nya matningen till skickarboden och en ny central sattes upp. Samtidigt pensionerades den gamla livsfarliga matningen.