Kaktustapeten är från Caselio. Rummet blir till min son, sex år.
 
  • Gilla
MariaiÖstergötland och 1 till
  • Laddar…
Det blev tre små rum i ena delen av huset, alla till varsitt barn. Små rum, men något eget. Det sista, med kaktusarna, är mycket efterlängtat.
 
  • Gilla
Snigla och 1 till
  • Laddar…
Tvättat bröstpanel i trappan, inför målning. Slipat min spacklade lilla hörnhylla, också den i trappan. Små små steg... ;)
 
Tömt och fyllt diskmaskinen.

Jag har varit så mentalt instabil att allt övrigt husjobb uteblev och jag istället drack en grogg.
 
  • Haha
Pappa1986
  • Laddar…
F Fluxor skrev:
Tömt och fyllt diskmaskinen.

Jag har varit så mentalt instabil att allt övrigt husjobb uteblev och jag istället drack en grogg.
Groggen har också sin plats antar jag. Hoppas du känner dig mer stabil en annan dag. (y)
 
  • Gilla
Niq och 2 till
  • Laddar…
Ommålad trappstegssmyg och vitmålade panelväggar med synliga målarkladd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Målat min lilla smytt. :rofl: (Panelen ska målas, därav kladdet).
 
  • Gilla
Snigla och 5 till
  • Laddar…
Inte med huset direkt, men på tomten: monterat en studsmatta!
 
Blev ett soffbord av lite spillvirke
 
  • Hemmagjort soffbord av spillvirke på ett trägolv med soffa och korg i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Älska
falkn och 8 till
  • Laddar…
F Fluxor skrev:
Inte med huset direkt, men på tomten: monterat en studsmatta!
Gubben förankrade vår studsmatta som har travat iväg över gräsmattan vid den senaste tidens stormar. :surprised:
 
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Gubben förankrade vår studsmatta som har travat iväg över gräsmattan vid den senaste tidens stormar. :surprised:
Ja, det behövs, speciellt som denna är relativt stor. Hade en hel del järnvägsslipers på jobbet, men de åkta i sjön, så jag får hitta på någonting annat... Står intill ladan, så någonting måste jag kunna hitta på...
 
V
F Fluxor skrev:
Ja, det behövs, speciellt som denna är relativt stor. Hade en hel del järnvägsslipers på jobbet, men de åkta i sjön, så jag får hitta på någonting annat... Står intill ladan, så någonting måste jag kunna hitta på...
Vi köpte 2 armeringsjärn som maken kapade på mitten och böjde till U:n och tryckte ner över medarna på studsmattan. Oklart om det räcker, det återstår att se vid nästa storm... :crysmile:
 
Christensen Christensen skrev:
Blev ett soffbord av lite spillvirke
Jäkla vilket snyggt golv, vad är det för golv? :):)
 
P Pappa1986 skrev:
Jäkla vilket snyggt golv, vad är det för golv? :):)
Som jag använde till bordet? :)
 
Jag har byggt en odlingslåda av lite spillvirke!
Hemgjord odlingslåda av trä med jord och några gröna växter, placerad på en grusdriveway.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
varmkorv och 10 till
  • Laddar…
Christensen Christensen skrev:
Som jag använde till bordet? :)
Tänkte mer på golvet som bordet står på
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.