4 406 091 läst · 32 227 svar
4406k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
En ledig dag.. Det var längesen
Köpte en ny torktumlare, billigaste jag hittade
Funkar prima och belysning i trumman var en positiv överraskning.
Fick monterat en tv i köket med. Mest för att jag var trött på att ha tvn på golvet.
Lite nya ledlampor i taken med och fyllt på salt till vattenfiltret
Köpte en ny torktumlare, billigaste jag hittade
Funkar prima och belysning i trumman var en positiv överraskning.
Fick monterat en tv i köket med. Mest för att jag var trött på att ha tvn på golvet.
Lite nya ledlampor i taken med och fyllt på salt till vattenfiltret
Byter gamla ABB mot Schneider i långsam takt. Jäkla drygt att målaren (inte så illa och dolt) målat på och kring dimmers, brytare och uttag men att han monterat dit dem innan färgen hunnit torka så nästan varenda en sitter fast. Måste vara riktigt försiktig och använda skalpell för att inte slita loss tapet och riskera att måla om. Träligt...
Jag har gjort absolut nada med mitt hus. För jag var hos min mor och bytte köksluckor. Från de nya till de gamla som hade sparats... Hon vart så nöjd över det så jag fick till och med lov att ta de nya/fula/tråkiga till ÅVC vilket jag var rätt glad över.
Började med att plocka bort den gamla charmen, och fortsatte sen med att plocka bort den äldre charmen. Tilläggsisolering, nya radiatorer samt fönster- och dörrbyte och alla ytskikt ska piffas till.
Räknas det att ha bockat till lite måttanpassade konsoler för att hänga upp en plissegardin bakom gardinstången lite lagom osynligt? För att ha åtgärdat de snea benen på en hyvelbänk är knappast husrelaterat.