4 367 247 läst · 32 112 svar
4367k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Skämskudden har försvunnit så jag lägger upp följande: remsorna som skulle täcka skarvarna, och pappspik, blev lite väl smala. Trebolitklistret ville inte dra ner remsorna över vinkeln som är på varje takstol. Försökte forma med värmepistol, men varken det eller solen hjälpte. Så ni ser rätt, det sitter lite farmarskruv här och var! Det finns skruv med bricka (99kr/28 st) men, men. Nu fanns farmarskruven hemma, kort variant, så det fick bli så. I mina framtidsplaner står inte lustiga huset kvar om 10 år,
Husägare
· Köping
· 391 inlägg
Allvetare
· Västra Götaland
· 10 738 inlägg
Jag kan inte bestämma mig för var jag ska sätta min
Husägare
· Köping
· 391 inlägg
Allvetare
· Västra Götaland
· 10 738 inlägg
Det duger. Ikväll lite musik, vin och kvinnor (VM i fotboll alltså)K Kjell_G skrev:Skämskudden har försvunnit så jag lägger upp följande: remsorna som skulle täcka skarvarna, och pappspik, blev lite väl smala. Trebolitklistret ville inte dra ner remsorna över vinkeln som är på varje takstol. Försökte forma med värmepistol, men varken det eller solen hjälpte. Så ni ser rätt, det sitter lite farmarskruv här och var! Det finns skruv med bricka (99kr/28 st) men, men. Nu fanns farmarskruven hemma, kort variant, så det fick bli så. I mina framtidsplaner står inte lustiga huset kvar om 10 år,