4 364 253 läst · 32 091 svar
4364k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Medlem
· Västra götaland
· 97 inlägg
Idag har trädgården fått sig en duvning i värsta värmen.. Köpt nya plantor, grävt upp gamla plantor, jordförbättrat, försökt döda rödmyror som tycker att mitt smultronland is da shit (vi är inte överens om deras närvaro där...), planterat gamla plantor, planterat de nya plantorna, sått lite med och sen gett grannen en hög med delade plantor av blommor och bär.
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 893 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 893 inlägg
Och hur hög är den? kanske kan du generera lite input i denna tråd: http://www.byggahus.se/forum/verkty...ller-annan-losning-skulle-du-anvanda-har.htmlNimajneb skrev:
Jag hade samma tråkigheter. . Löste det med kaffesump... sparade en 2liters glasskartong med sump, sen lade jag det där katterna sket och i dess närvaro. Samma sak på nysådd gräsmatta (nära husväggen) problemet löst. Doch får du rensa bort skiten först...D09 skrev:
I mitt hus har min dotter med ledning av min expertis (att jag själv har 50/50 att misslyckas nämner jag inte) fått laga punktering på fruns cykel.
Låter nästan som kommunal verksamhet, någon annan får göra jobbet. Frun ber mig och jag låter någon annan göra jobbet.
Låter nästan som kommunal verksamhet, någon annan får göra jobbet. Frun ber mig och jag låter någon annan göra jobbet.