4 385 282 läst · 32 166 svar
4385k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Byte av filtermassa på g
Någon som testat detta fabrikat av massa?
https://www.watchwater.de/katalox-light.html
Några tips på vägen?
Edit
Installerat och klart
Någon som testat detta fabrikat av massa?
https://www.watchwater.de/katalox-light.html
Några tips på vägen?
Edit
Installerat och klart
Redigerat:
Då ligger vi på samma nivåHemmakatten skrev:
Man ska iaf slippa kaliumempragnatet med denna kombination. Återstår att se hur väl det fungerar jämfört med vanlig standard likväl hur filtret lyckas avlägsna järnet etc från filtermassan.
Behövde göra något drastiskt även om det inte håller på sikt. Finns en filterkombination jag vill ha men måste spara lite först
Efter mycket om och men är vindskiveplåten på plats på poolhuset.
Känns som jag går runt och tittar påsen massa saker som borde göras, men allt strul som följt med i badrumsrenoveringen tar musten ur mig.. Kan somna sittande.
Känns som jag går runt och tittar påsen massa saker som borde göras, men allt strul som följt med i badrumsrenoveringen tar musten ur mig.. Kan somna sittande.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hörde att det droppade i källaren när sambon duschade....
Fram med multicutten och börja såga. Konstatera att vattnet kommer ifrån varmvattenröret och att det rinner mellan plasten och kopparröret...
Slänger ut sambon från duschen och tätar med silikon och konstaterar att det blir till att riva och renovera badrum under f-ledigheten
Badrummet är "renoverat" av förra ägaren 2007-2008 och har diverse konstiga fel och brister så det var inte helt oväntat
Någon som vet ett ca pris på våtrumsmatta/tapet inkl material och montering? (badrummet har 2.8m2 golvyta och ca 14.5m2 väggyta)
Fram med multicutten och börja såga. Konstatera att vattnet kommer ifrån varmvattenröret och att det rinner mellan plasten och kopparröret...
Slänger ut sambon från duschen och tätar med silikon och konstaterar att det blir till att riva och renovera badrum under f-ledigheten
Badrummet är "renoverat" av förra ägaren 2007-2008 och har diverse konstiga fel och brister så det var inte helt oväntat
Någon som vet ett ca pris på våtrumsmatta/tapet inkl material och montering? (badrummet har 2.8m2 golvyta och ca 14.5m2 väggyta)
Jag renoverade badrum med 7m2 golv och typ 26m2 vägg. Där skulle flytspacklas 2,5-3 cm över de 7m2 och matta på vägg och golv. 30k med rot fick jag pris på. (Tarkett matta)T Tobias Knutsson skrev:Hörde att det droppade i källaren när sambon duschade....
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Luckorna till källaren behövde bytas ut så det fick bli dagens projekt att bygga nya.
Medlem
· Värmland
· 292 inlägg