4 381 091 läst · 32 156 svar
4381k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Parkerar folk som man "ska" så flyter de ju på rätt bra.. men sen kommer den där "som ska bara..." och allt är raserat.richardtenggren skrev:
När jag bodde i Gävle för massvis med år sedan var återvinningen under tak, borta på Utmarken, de va fint i höstrusket.
Här envisas de med att placera om containrarna titt som tätt vilket gör packningen till ett lotteri. Nu verkar de dock ha tagit mitt förslag på allvar att skapa en egen "byggavfallsavdelning" så man slipper beblanda sig med pöbeln som ska slänga soffor och undrar om det är ok att dubben sitter kvar i dubbdäcken, eller om det ska gå som metall....
För övrigt så har jag de senaste dagarna stiftat bekantskap med Ardex A46 betongspackel. En fantastisk produkt när man ska laga toppstenarna på trädgårdsmuren som vittrat sönder. Dyr som sig bör eftersom det står Ardex på den, men jag fick säcken gratis på lokala byggvaruhuset eftersom den just gått ut. och de inte kunde sälja den .
För övrigt så har jag de senaste dagarna stiftat bekantskap med Ardex A46 betongspackel. En fantastisk produkt när man ska laga toppstenarna på trädgårdsmuren som vittrat sönder. Dyr som sig bör eftersom det står Ardex på den, men jag fick säcken gratis på lokala byggvaruhuset eftersom den just gått ut. och de inte kunde sälja den .
Jag ogillar starkt när det blir så här..
"Tur" det inte var jag som sågade..
Allt löser sig, men det kändes som det räckte med bara badrummet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
"Tur" det inte var jag som sågade..
Allt löser sig, men det kändes som det räckte med bara badrummet.
Förra året blev jag "tvingad" till att fixa fram fönster, rengöra altangolvet och måla panelen vit...
Nu ska golvet bort och ersättas med brun trall och panelen ska ersättas med liggande råspont
Perfekt läge att skaffa en kap och gersåg men nej det är helt onödigt enligt sambon för jag köpte ju en ny fogsvans förra veckan ....
Nu ska golvet bort och ersättas med brun trall och panelen ska ersättas med liggande råspont
Perfekt läge att skaffa en kap och gersåg men nej det är helt onödigt enligt sambon för jag köpte ju en ny fogsvans förra veckan ....