4 384 665 läst · 32 164 svar
4385k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Jag har målat några lister till köket och upptäckte att undertecknad slarver glömde att tvätta ur favoritpenseln senast. Den står i målartvätt nu men är troligen bortom räddning. R.I.P.
Pysslat vidare i mans-rummet (kontor/bibliotek/tv-rum) i källaren
Med vänlig hälsning, fremax
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Med vänlig hälsning, fremax
Testa att ställa ner penseln i ren såpa i nån dag. Du verkar ju ha koll på såpan så du kanske har nån flaska hemma som inte används på trallenmexitegel skrev:
Har räddat några penslar så. För man vill ju inte förlora en välanvänd målarkompis.
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Jag bor ju även här, i en husbil.
Ger mig fan på att installera solpaneler själv, lite snål för att nån annan ska göra det, men kan känna att det bör inte vara svårt. Det tar bara lite tid...
Nu ska man bara våga borra hål i taket, klämma MC4-kontakter och hoppas att allt ska fungera.
Nu har jag haft lite tur då det funnits gott om plats för att dra kabel, förutom i det runda hålet där det var riktigt tight. Man såg igenom, men att få igenom kabeln var värre. Fick till slut dra ur ena kabeln och tejpa fast nya för att dra tillbaka. Men nu funkar usb-uttagen iaf.
Ger mig fan på att installera solpaneler själv, lite snål för att nån annan ska göra det, men kan känna att det bör inte vara svårt. Det tar bara lite tid...
Nu ska man bara våga borra hål i taket, klämma MC4-kontakter och hoppas att allt ska fungera.
Logga in
Skapa konto
Nu har jag haft lite tur då det funnits gott om plats för att dra kabel, förutom i det runda hålet där det var riktigt tight. Man såg igenom, men att få igenom kabeln var värre. Fick till slut dra ur ena kabeln och tejpa fast nya för att dra tillbaka. Men nu funkar usb-uttagen iaf.
Logga in
Skapa konto
Husägare
· Västernorrland
· 2 494 inlägg
Sågat upp hål i fasaden och monterat fönster i grabbens rum.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto