4 425 526 läst · 32 293 svar
4426k läst
32,3k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Något annat som förändrats i rummet samtidigt som inte återställts som innan? Typ lister, glipor/drevningen, gardiner,blommor, fönsterbänkar osv? Sånt kan ju släppa igenom ljud annorlunda om de inte är på plats.. (Spänning i rutan?)Allinug skrev:
Vet inte så mycket om tre-glasfönster i sig..spånar bara på olikheter..
Ja, gardinerna och blommorna är ju inte på plats ännu, så där är ju några klara skillnader! Jag testade att öppna alla fönster och vädringsluckor för att se om det blev någon skillnad och då hörde jag inget vinande pga dånet från vinden utanför...
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 607 inlägg
Fick svaret på asbestanalysen, sovrummet var asbestfritt, däremot så var det asbest i svartlimmet i garaget. :|
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Tomten har tapetserat - Hoppas grabben blir glad imorgonbitti! =)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 727 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 727 inlägg
Hos mig kan tomten även snickra. Svärmor och svärfar har agerat jultomte. Men hemmansägaren får bygga ihop åt tomten...
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60319972/
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60319972/
Logga in
Skapa konto
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 607 inlägg
Frun meddelade att jag inte fick börja på ett nytt projekt innan jag avslutar ett redan påbörjat :|
Men den lilla krabaten tittar ju inte ut på fyra månader... Gott om tid att göra klart barnrummet, pappa behöver ju kunna brygga öl nu! :wow:
Aja, frun vet bäst!
Eftersom asbestanalysen visade att jag slapp helkroppskondom satte jag igång med att markera ut åsar i golvet:
Därefter fortsatte vi med att misshandla min lilla blå bosch vinkelslip:
Men den lilla krabaten tittar ju inte ut på fyra månader... Gott om tid att göra klart barnrummet, pappa behöver ju kunna brygga öl nu! :wow:
Aja, frun vet bäst!
Eftersom asbestanalysen visade att jag slapp helkroppskondom satte jag igång med att markera ut åsar i golvet:
Logga in
Skapa konto
Därefter fortsatte vi med att misshandla min lilla blå bosch vinkelslip:
Logga in
Skapa konto
Skulle fått lagt golv på ovanvåningen igår men valde istället att se hur det kändes när ett skåpsläp blir taget av vinden och lägger sig på sidan :eek:
Så jag får la så snällt lägga golv idag istället!
Så jag får la så snällt lägga golv idag istället!