996 650 läst · 8 051 svar
997k läst
8,1k svar
Vad har ni gjort med er trädgård idag?
Det är väl en sorts eko på din ton. Jag tycker att du ska ta en titt på min trädgård innan du besserwissrar.stefancrs skrev:
Jag har inte skrivit något innan så det är lite konstigt om din ton i tidigare inlägg är ett eko på min. Men jag menade verkligen inte att vara dryg eller besserwisser, jag försökte bara förklara hur den andra parten rimligtvis uppfattade dig och det du skrev när du inte förstod det.Anna_H skrev:
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt.
Men snälla människa, du skriver att ni ska ta bort träden som skuggar. Då är det inte direkt ett långsökt antagande att det blir mer sol. Sedan kanske det är så att det finns annan växtlighet som skuggar och att du är medveten om att en magnolia trivs bäst i skugga, men då kan du ju agera som en normal människa och tacka för tipset och förklara det, istället för att tända på alla cylindrar.Anna_H skrev:
Träden som skuggar grannen altan. Läs om, läs rätt, och utgå inte från att du vet saker som inte står.scim skrev:Men snälla människa, du skriver att ni ska ta bort träden som skuggar. Då är det inte direkt ett långsökt antagande att det blir mer sol. Sedan kanske det är så att det finns annan växtlighet som skuggar och att du är medveten om att en magnolia trivs bäst i skugga, men då kan du ju agera som en normal människa och tacka för tipset och förklara det, istället för att tända på alla cylindrar.
Pysslat vidare med ungarnas lekstugor, lägger någon halvtimme då och då. Kul att se hur mycket kidsen uppskattar det.
På söndag är det officiell invigning med korv och glass till alla besökare. Och om några minuter kommer lokaltidningen och hälsar på. :wow:
På söndag är det officiell invigning med korv och glass till alla besökare. Och om några minuter kommer lokaltidningen och hälsar på. :wow:
Med det bensinpriset kommer det inte många kunder!Norrhyttan skrev:
Annars ett riktigt bra arbete
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag har snart övertaget, men nu måste batterierna ladda ..
Batteridrivna verktyg är skitbra, tills dess att man måste ladda batterierna.. och man inte är färdig där man höll på!
Oftast är man ju dock i fas.. med att kunna använda "den andra" maskinen medan första laddar..
Klippt gräs samt hittat två pingstliljor vid en övervuxen ruin på tomten, flyttade de till en rabatt istället. Gamla tomter är roliga (denna har varit bebyggd sedan bronsåldern), förrförra året fyndade jag en pion vid en medeltida ruin, i år ska den blomma för första gången och jag får veta vilken sort det är.