3 411 905 läst · 18 315 svar
3412k läst
18,3k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Med verktyg och maskiner har jag gjort verktyg.
En nyckel för att byta regulatorn till kupefläkten på en V70. Sitter uselt till, och ett elände att byta. Testade min (o)förmåga att svetsa med den nya Lidl-tigen.
Verktyget blev lite långt och 1/2" fästet borde varit 1/4". 1/2"-spärrskaftet fick inte plats men det gick att vrida på verktyget med en tång.
/Höghus
En nyckel för att byta regulatorn till kupefläkten på en V70. Sitter uselt till, och ett elände att byta. Testade min (o)förmåga att svetsa med den nya Lidl-tigen.
Verktyget blev lite långt och 1/2" fästet borde varit 1/4". 1/2"-spärrskaftet fick inte plats men det gick att vrida på verktyget med en tång.
/Höghus
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Höghus skrev:Med verktyg och maskiner har jag gjort verktyg.
/Höghus
[bild]
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Behöver man byta den ofta?Höghus skrev:Med verktyg och maskiner har jag gjort verktyg.
/Höghus
[bild]
FredrikR skrev:
”Kontrollen blinkar blå
En signal för det säkra
Kontrollen blinkar blå
Då är allt som det ska
Om skärmen är normal
Finns inga skäl att tveka
När kontrollen blinkar blå
Då är allt som det ska”