3 395 195 läst · 18 265 svar
3395k läst
18,3k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Ha! Och jag som jämt utgått från att den legat i off topic och berörde allt med 'Vad har du gjort idag?'
Då får jag be om ursäkt för väldigt OT bilder
Då får jag be om ursäkt för väldigt OT bilder
Jobbar lite på ett skruvstäd, mest finlir kvar nu
Det var inte jag som bytte namnet annars, nån moderator gjorde nog det. Själv tänkte jag att trådens placering i verktyg & maskiner räckte men om folk inte navigerar på det viset så kan det ju bli fel.
Det var inte jag som bytte namnet annars, nån moderator gjorde nog det. Själv tänkte jag att trådens placering i verktyg & maskiner räckte men om folk inte navigerar på det viset så kan det ju bli fel.
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Fortsatt på skötbordet. För att förbinda delarna med varandra så använde jag en försänkt maskinskruv och en popnut.
OBS. Bakre hörnet är bara avkapat med handsågen för att testa rörelserna.
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Ursäkta att jag säger det, men det är ju en tillfällig sak, som bara behövs ett år i taget.norrbottenssnickaren skrev:
Så varför krångla till det, det finns ju mycket annat att lägga krafterna på när man fått smått i familjen?
Så här gjorde vi: En uppblåsbar sådan här på en köksbänk:
Logga in
Skapa konto
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Vet inte hur jag ska besvara detta... så jag säger godnatt istället.KnockOnWood skrev:
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Håller på med alla tre sakerna hehe vaggan är caddad bara dock. Brukar inte köra flera projekt samtidigt men det blev byggstopp på spjälsängen i väntan på förbrukning så jag hoppade på ett enkelt vägghängt skötbord.mexitegel skrev:
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Idag har jag testat den nya begagnade gipsautomaten, den här gången brann den inte upp. Det är riktigt nice det där med automat. Nu ska jag bara hitta ett hus att renovera.
Verktygstokig
· Halland
· 7 555 inlägg
Idag när jag var ute och hämtade ved tyckte jag att den här björkklabben såg lite för intressant ut för att bara elda upp. Efter lite handarbete såg den ut som nedan, kan bli ett fint handtag till ett gammalt stämjärn i alla fall!
Logga in
Skapa konto
Snyggt!!norrbottenssnickaren skrev:
Hur gjorde du försänkningen- med styrtapp eller två olika borr?
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 211 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 211 inlägg
Logga in
Skapa konto
Retro måleri i Stockholm kör Duett och någon annan veteranbil.
(Bilden snodde jag här: http://dayviews.com/rawnerd/445383846/ )