3 392 402 läst · 18 252 svar
3392k läst
18,3k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Tycker du borde ha en ”Alltgår’s knivbyggartråd”, där varje inlägg gärna är väldokumenterade med bilder genom hela processenAlltgår skrev:
Redigerat:
Ja det har varit en tanke hos mig, och hade varit kul! Tyvärr lyckas jag alltid glömma fota visa delar...richardtenggren skrev:
Men ska skärpa mig och försöka styra upp det på nästa lämpliga projekt!
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 124 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Fortsatt i verkstan.
Målat nya väggen, satt upp den betsade plyfan, och fått upp hyllan.
Satte en sarg på högre hyllan med, som nu är betydligt stabilare. Agerar även bländskydd på LED-listerna.
Tror det är dags att röja av lite också
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 124 inlägg
Ja. Såg bilden o trodde jag råkat klicka i den förhatliga infinite scroll funktionen o hamnat i @Frustrator s styra upp verkstan tråd.13th Marine skrev:
Medlem
· stockholms län
· 262 inlägg
Det DÄR tackar man för, har irriterat mig på min Skoda, men inte orkat kolla upp. I vilken riktning trycker man på spaken?Hennke85 skrev:Likadant på Skoda och VW. Man kör ett tryck på torkarspaken efter att motorn stängts av.
Jag brukar bara köra upp torkarna i serviceläge och sedan låta dom ligga kvar på rutan så tinar kupevärmen upp dom också.
Tyvärr verkar alla nya bilar lida av designmissen att torkarnas viloläge är under den värmda delen av vindrutan.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 124 inlägg
Du menar den komiska tragedin i n+1 (n—>inf) akter? Jag tycker det @Frustrator gör är stort, dvs genom sitt offer får oss andra med bristande ordning att inte känna oss så dåliga ändåOla C skrev:
Neråt en gång genast efter att man stängt av motorn och vridit av strömmen. Om jag kommer rätt ihåg. En del bilar inom vw koncernen så fungerar det inte mera med spaken utan man måste gå in i någon meny för att aktivera serviceläget. Det står säkert i handboken hur man gör.Kim Gyllenhorn skrev:
Verktygstokig
· Halland
· 7 548 inlägg