3 392 360 läst · 18 252 svar
3392k läst
18,3k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Jag får testa det, varit lite dålig på underhåll av några klingor och frässtål.Rickard. skrev:
Saknar kokande vatten i garaget vilket ger en extra tröskel att släpa fram och tillbaka vad som ska tvättas mellan garage och kök. Men kan vara värt det för att slippa slabba med kemikalier. Ska nog finnas en vattenkokare över någon stans också...
Är lite skeptisk till att kombinera verktygen med vatten i avseende med rost, men starka baser är väl knappast bättre i det hänseendet.
Redigerat:
Gjort årets midsommarröjning hos svärföräldrarna. Detta med vår riktiga trotjänare, den går en tank varje midsommar sen ligger den i förrådet till nästa midsommar. Ingen service ändå startar den välvilligt varje år.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Underbart!kashieda skrev:
Känner igen det där...
Stort tack för att du delade med dig, så befriande med en dos självdistans!
//Ronnie
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 892 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 892 inlägg
Förra helgen var jag ute i skärgården med vänner och lyckades sumpa solglasögonen, bara knappt 10 meter ut från bryggan men det blir djupt fort så mina tafatta försök att fridyka efter dem misslyckades.
Nya tag med bättre ”verktyg” denna helg
Och efter drygt 20 min letande låg de plötsligt där på ca 5 meters djup, succé! Det är inga märkesprylar /dyra glasögon men är mina enda med slipde glas så väldigt glad att jag hittade dem
/U
Nya tag med bättre ”verktyg” denna helg
Logga in
Skapa konto
Och efter drygt 20 min letande låg de plötsligt där på ca 5 meters djup, succé! Det är inga märkesprylar /dyra glasögon men är mina enda med slipde glas så väldigt glad att jag hittade dem
/U
Den vid köpet obrukbara trädgårdsbänken...
...är nu äntligen helrenoverad och fått ett nytt färgglatt liv med Ottossons linoljefärg Röd Empir och linoljade ekribbor:
Logga in
Skapa konto
...är nu äntligen helrenoverad och fått ett nytt färgglatt liv med Ottossons linoljefärg Röd Empir och linoljade ekribbor:
Logga in
Skapa konto
Hörde du vad @nanowire skrev, @Frustrator ? Det är bara att såga av ryggstödet så är du klar! 😆
Verktygstokig
· Halland
· 7 548 inlägg