52 974 läst · 174 svar
53k läst
174 svar
Vad eller hur skall man göra?
På det sättet ger du en psykopat mer energi. Du ska bara vara tyst, inte ägna energi åt psykopaten och behandla den som luft så mycket som möjligt.H Hella1 skrev:
Han ska bara se till att hans egna tomt är intakt, orörd. Anmäla gubben misstänkt för att filma och fota barn och sen bara sköta sitt egna.
Är absolut inget helgon, men jag skulle tycka oerhört synd om de nya köparna som kommer att hamna ” i skiten”. Är som att hålla tyst om ett enormt dolt fel.B byggarätt skrev:
Haha verkligen jag gjorde ett experiment med en granne av liknande sort...H Hella1 skrev:
Jag träffade en person som kan skrämma skiten ur vem som helst och bjöd hem honom och gick över till besvärlige grannen och presenterade personen som ny ägare till min fastighet!
Efter det upphörde allt från den grannen
Hoho, ja lycka till med det.B byggarätt skrev:
Det har ju inte precis gått åt rätt håll de senaste 20 åren och då behöver man inte ens blanda in MC-gäng i kalkylen.
Ja mitt väderkvarnsbygge går långsamt...jävligt långsamt vi har ett lagsystem från medeltid och funktionell dumhet i våra tillämpningar varav MC gängen har pågått de senaste 30 årenBoogiepack skrev:
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Varför blir vattnet antingen skållhett eller iskallt?
Badrum -
Skall jag välja frånluftsvärmepump eller luft vattenvärmepump?
Frågor och svar om värme -
Panelskruv, med synlig eller osynlig skalle
Byggmaterial & Byggteknik -
Skall trycket i ett vattenburet golvvärmesystem sjunka över tid? (eller vara helt statiskt för alltid)
Värme allmänt -
Skall regel vila i botten på stolpsko eller bäras upp av skruv?
Altan & Uteplats