H Hella1 skrev:
Sätt dig ute i en solstol när han klipper som värst. Se ut att njuta och ”somna till”. Säg högt att du älskar doften av nyklippt gräs. Skönt att få koppla av när andra måste jobba. Ge honom aldrig reaktionen han vill ha. Det ska slå fel för honom varje gång.
På det sättet ger du en psykopat mer energi. Du ska bara vara tyst, inte ägna energi åt psykopaten och behandla den som luft så mycket som möjligt.
Han ska bara se till att hans egna tomt är intakt, orörd. Anmäla gubben misstänkt för att filma och fota barn och sen bara sköta sitt egna.

• Gilla
sssjej och 1 till
  • Laddar…
B byggarätt skrev:
Vem fattar att mot galenskap kan man inte agera logiskt utan insikten om att grannen kommer att plåga en tills man flyttar måste få en att inse att förstör inte livet utan hitta någon annanstans där du trivs!
Är absolut inget helgon, men jag skulle tycka oerhört synd om de nya köparna som kommer att hamna ” i skiten”. Är som att hålla tyst om ett enormt dolt fel.

H Hella1 skrev:
Är absolut inget helgon, men jag skulle tycka oerhört synd om de nya köparna som kommer att hamna ” i skiten”. Är som att hålla tyst om ett enormt dolt fel.
Hur så du vet väl inte om nyaköparen är likadan?

EvaMLin
Tycker du förtjänar en stor eloge för ditt (icke-)agerande! (y) Det är nog ingen idé att gå i clinch med en sådan människa.

• Gilla
byggarätt och 1 till
  • Laddar…
B byggarätt skrev:
Hur så du vet väl inte om nyaköparen är likadan?
De flesta är hyggliga, så chansen är inte stor.

H Hella1 skrev:
De flesta är hyggliga, så chansen är inte stor.
Jag håller med dig...men galningarna finns!

B byggarätt skrev:
Jag håller med dig...men galningarna finns!
Ja, det är bedrövligt. Skulle önska att idioten fick en ännu större idiot till granne.

H Hella1 skrev:
Ja, det är bedrövligt. Skulle önska att idioten fick en ännu större idiot till granne.
Haha verkligen jag gjorde ett experiment med en granne av liknande sort...
Jag träffade en person som kan skrämma skiten ur vem som helst och bjöd hem honom och gick över till besvärlige grannen och presenterade personen som ny ägare till min fastighet!
Efter det upphörde allt från den grannen

• Gilla
sssjej och 3 till
  • Laddar…
Boogiepack
B byggarätt skrev:
Vi måste få ett rättssystem som fungerar i detta landet Sverige!
Medans vi fixar detta så bör TS flytta han har redan offrat 15 år på en ickekompatibel
Hoho, ja lycka till med det. :crysmile:
Det har ju inte precis gått åt rätt håll de senaste 20 åren och då behöver man inte ens blanda in MC-gäng i kalkylen.

Boogiepack Boogiepack skrev:
Hoho, ja lycka till med det. :crysmile:
Det har ju inte precis gått åt rätt håll de senaste 20 åren och då behöver man inte ens blanda in MC-gäng i kalkylen.
Ja mitt väderkvarnsbygge går långsamt...jävligt långsamt vi har ett lagsystem från medeltid och funktionell dumhet i våra tillämpningar varav MC gängen har pågått de senaste 30 åren

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.