1 010 078 läst · 13 695 svar
1010k läst
13,7k svar
Vad blir det för mat?
Det gör de verkligen inte.W WFD skrev:
Förutom under en tid här i Stockholms området (innan vi flyttade till obygden) så smakade faktiskt all potatis likadant oavsett vart jag handlade och det var den vidrigaste potatis som jag någonsin inmundigat. Supersöt och helt utan den fräscha jordiga smaken som bas.
W WFD skrev:Finns sbsolut många sätt. Men att göra potatismos med exempelvis Ratte, det är på en helt annan nivå.Jag hör vad ni säger om olika smaker på potatis, det fanns en tid när jag också kände det. Men tyvärr så stal covid mitt smak- och luktsinne för ngra år sen. Så nuförtiden äter och dricker jag på minnen.. En sak som jag saknar väldigt mycket är doften av nybryggt kaffe..😢4774 skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 400 inlägg
Fortsätter frysrensning och husmantemat..
RAGGMUNK & STEKT FLÄSK
(lite väl knaperstekt, höll det varmt på ett galler i ugnen.. tydligen snäppet för varmt och/eller för länge..)
Men gott var det ändå!
Serverades med lingonsylt & strimlad morot 👍
RAGGMUNK & STEKT FLÄSK
(lite väl knaperstekt, höll det varmt på ett galler i ugnen.. tydligen snäppet för varmt och/eller för länge..)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Men gott var det ändå!
Serverades med lingonsylt & strimlad morot 👍
Redigerat:
Renoverare
· Stockholm
· 18 400 inlägg
Sorry inte varit där sedan jag var barn. Milano är närmaste jag kommer och det var många år sedan nu.4774 skrev:
Jag var där på konf. Vi var på en nattklubb och en homosexuell modell raggade lite på mig. Jag var konsult på ett svenskt internationellt klädföretag vid denna tidpunkt och när jag berättade att jag var designer på detta bolag så kom han lite i byxan. Jag tyckte det var onödigt berätta att det var designer av mjukvara 😂
😂 Tackar för skrattet 😄.AndersMalmgren skrev:Sorry inte varit där sedan jag var barn. Milano är närmaste jag kommer och det var många år sedan nu.
Jag var där på konf. Vi var på en nattklubb och en homosexuell modell raggade lite på mig. Jag var konsult på ett svenskt internationellt klädföretag vid denna tidpunkt och när jag berättade att jag var designer på detta bolag så kom han lite i byxan. Jag tyckte det var onödigt berätta att det var designer av mjukvara 😂
Ja, var han homosexuell så var han nog mer intresserad av din hårdvara…AndersMalmgren skrev:Sorry inte varit där sedan jag var barn. Milano är närmaste jag kommer och det var många år sedan nu.