1 010 197 läst · 13 697 svar
1010k läst
13,7k svar
Vad blir det för mat?
Hr Höghus är ensam ikväll och blev sugen på grillat. Jag hade ingen lust att baxa fram 3l-fritösen så jag testade en pastakastrull. Funkade utmärkt och stripsen blev bra. Jag testade tidigare samma kastrull på en keramikhäll, men det blev inget bra, för dålig värmeöverföring så stripsen blev sega.
3,2kW induktion gjorde skillnad.
/Höghus
3,2kW induktion gjorde skillnad.
/Höghus
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Vart sjukt slabbiga bilder idag. Tänkte grilla och ha ett annat upplägg men vart innemiddag idag.
Pilgrimsmusslor med risotto toppat med anklever.
Iberico tomahawk med potatismos, sparris och fonkstekt portabello.
Pilgrimsmusslor med risotto toppat med anklever.
Iberico tomahawk med potatismos, sparris och fonkstekt portabello.
DAGENS MIDDAG:
Blev grillspett a la bratwurst, rester av grillköttet från igår, squash, lök, champinjoner… serverades med ugnsstekta potatishalvor och ugnsgrillade morötter!
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Blev grillspett a la bratwurst, rester av grillköttet från igår, squash, lök, champinjoner… serverades med ugnsstekta potatishalvor och ugnsgrillade morötter!
a la bratwurst, rester av grillköttet från igår, squash, lök, champinjoner… serverades med ugnsstekta potatishalvor och ugnsgrillade morötter!
Imponerande att du orkar göra så fina och varierande rätter var och varannan dag.
Din man kan ingett annat är hel nöjd vara😉
Imponerande att du orkar göra så fina och varierande rätter var och varannan dag.
Din man kan ingett annat är hel nöjd vara😉
Jag som tycker alla andra äter så varierat och gott.. och jag själv oftast ”äter samma” 😳 och enkelt!R Rejäl skrev:
Jag gillar dock färgglada grönsaker… de piffar upp min, annars så odekorerade, tallrik 😃👍 (men de är oftast samma grönsaker varje gång..)
Lite spännande hur andra vs man själv ser på sin mat!
Trevligt att du tycker det ser fint/varierat ut (hoppas också gott haha).. tack! 🌸