1 007 379 läst · 13 642 svar
1007k läst
13,6k svar
Vad blir det för mat?
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 379 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 379 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Grillade kycklingfiléer, spett "medium grillat" som kan vara nöt, eller kamel, har inte en susning. Lite grönsaker, kikärter, sallad samt mängder av den där såsen/dressingen, Thrina, som araber och israeler ännu slåss om var ursprunget kommer från.
Egyptiskt rött vin till, helt ok.
(Darrigt foto p g a avskyr ta matbilder)
Renoverare
· Stockholm
· 18 400 inlägg
Håller med, provade även deras veganska sås. Lite starkare men riktigt bra.Dan1891 skrev:
Gällande kebabkött så är det ok men kan rekommendera eldorados kyckligkebab (fryst) stek på den hårt och riktigt bra
Thomas59
Byggveteran
· Stockholms län
· 3 259 inlägg
Thomas59
Byggveteran
- Stockholms län
- 3 259 inlägg
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 379 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 379 inlägg
Mat, eller fika, smakar bäst utomhus eller hur?
Det jag fick uppleva igår kväll var inget annat än magiskt. Grillad kyckling, köfte, grillade grönsaker, färska dito, klibbigt ris och bröd grillad i Saharas sand.
Inga foton av smaskens eftersom vi åt nästan i mörker men jag bjuder (?) er en bild med mysbelysning samt kompositionen "hund och två stjärnor".
Det jag fick uppleva igår kväll var inget annat än magiskt. Grillad kyckling, köfte, grillade grönsaker, färska dito, klibbigt ris och bröd grillad i Saharas sand.
Inga foton av smaskens eftersom vi åt nästan i mörker men jag bjuder (?) er en bild med mysbelysning samt kompositionen "hund och två stjärnor".
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Hoppas ni spelade lite Sahara Hotnights också!Maria T skrev:Mat, eller fika, smakar bäst utomhus eller hur?
[bild] [bild]