1 041 526 läst · 14 011 svar
1042k läst
14,0k svar
Vad blir det för mat?
Renoverare
· Stockholm
· 18 598 inlägg
Kan ju återkoppla 5mån senare och vågen har minskat ytterligare 9kg så totalt 15kg på 6mån, nu bör jag väl tappat annat än vattenViolina skrev:
Fick hem leveransen med veg-puckar från Juicy Marbles så det blev att testa
Betyget? Imponerad! Utseendet innuti hade lurat mig alla dagar i veckan. Smaken.. den är lite off. Men samtidigt, om någon serverat detta till mig innan jag fick nys om produkten mha den här tråden och sagt att det är kött, så kan jag nog inte säga att jag hade ifrågasatt att det var kött, snarare vilken typ och vad tusan det har kryddats med.
Håller med om att det påminner mer om pulled, snarare än file och kanske rent av skulle göra sig bättre som det, men helt klart kul med alternativ!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Betyget? Imponerad! Utseendet innuti hade lurat mig alla dagar i veckan. Smaken.. den är lite off. Men samtidigt, om någon serverat detta till mig innan jag fick nys om produkten mha den här tråden och sagt att det är kött, så kan jag nog inte säga att jag hade ifrågasatt att det var kött, snarare vilken typ och vad tusan det har kryddats med.
Håller med om att det påminner mer om pulled, snarare än file och kanske rent av skulle göra sig bättre som det, men helt klart kul med alternativ!