1 056 093 läst · 14 150 svar
1056k läst
14,2k svar
Vad blir det för mat?
Sedär ja. Aldrig sett, beställer du från deras onlineshop eller finns det nån återförsäljare? vad tycker du? Är du vegan själv eller var det en tillfällig tillställning? Tänkte om du ätit kött i närtid.M MsTake skrev:
Sorry om det blev som ett förhör nu, men trots vad alla mina grillbilder här antyder så äter vi också mycket veg eftersom sambon är vegan
Min fru är vegetarian sen 20 år och vi försöker äta veganskt ofta men vi är inte 100% veganer. Vi har inte haft kött hemma på många år men jag har ätit på jobbet eller när vi gått bort.
Den var mycket bra, nog den bästa jag haft, men dock inte Filet Mignon. Det påminner om Pulled Beef i konsistensen och smakar liknande men man kan får en fin yta likt Maillardeffekten.
Vad jag vet finns det bara att köpa direkt från producenten för tillfället.
Den var mycket bra, nog den bästa jag haft, men dock inte Filet Mignon. Det påminner om Pulled Beef i konsistensen och smakar liknande men man kan får en fin yta likt Maillardeffekten.
Vad jag vet finns det bara att köpa direkt från producenten för tillfället.
Sen middag, tidig frukost eller midnattslunch. Snabbnudlar med en skvätt skinka. Avnjuts med en Höga Kusten 3,5a framför ett avsnitt Supernatural med hundarna. Hörde att dom äntligen avslutat den serien nu 2020 efter 15 år så jag kände att jag var tvungen att genomlida den i sin helhet, började ju trots allt kolla när jag var 14, men blev aldrig klar
114 avsnitt avklarade, 213 kvar
114 avsnitt avklarade, 213 kvar
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder