1 025 837 läst · 13 867 svar
1026k läst
13,9k svar
Vad blir det för mat?
Hus tomte
Verktygstokig
· Södra Stockholm
· 590 inlägg
Hus tomte
Verktygstokig
- Södra Stockholm
- 590 inlägg
Eller så e mackan för storAndersMalmgren skrev:
du som e en sån finsmakare borde veta man får en liten klick av varje skit man ska käka å allt e skitfint men icke värt degen
sorry Anders du bäddade lite för den själv
saknar din polare maskintok
Redigerat:
Blev så sugen så jag lagade nåt liknande, tyvärr var min sambal slut och inte orkar jag åka ner heller...Blodsoppen skrev:
Blir broccoli till istället
Hemma från jobbet med ont i hals och nysningar och har inte en jätteaptit.
Så min hemmajobbande fru fixade en lätt lunch på Pak choi med någon sorts sesamfrösås. Mumma.
Det ligger också en rabarberpaj i ugnen…
Så min hemmajobbande fru fixade en lätt lunch på Pak choi med någon sorts sesamfrösås. Mumma.
Det ligger också en rabarberpaj i ugnen…
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Krya på dig!Fario skrev:
Här var det önskat amerikanska pannkakor, och visst det går väl tänkte jag och handlade lönnsirap på vägen hem. Väl hemma och dags att laga upptäckte jag att vi hade för lite vetemjöl och bakpulvret var gammalt...
Aha, vilken tur jag köpte räksallad när jag ändå var in på affären och handlade sirapen, problemet var bara att grillkorven var en vecka gammal så...
Logga in
Skapa konto
Blev till matdosa imorrn också.
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 445 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 445 inlägg
Tycker det är duktigt att tänka om inte bara en, utan två gånger; inte alltid så lätt speciellt om man redan är hungrig och sett fram emot nåt speciellt och det faller på ingrediens som fattas, inte var helt färsk osv osv. Ibland blir det nåt fantasifullt av en massa rester, ibland det som går fortast, makaroner och köttbullar.FredrikR skrev:Krya på dig!
Här var det önskat amerikanska pannkakor, och visst det går väl tänkte jag och handlade lönnsirap på vägen hem. Väl hemma och dags att laga upptäckte jag att vi hade för lite vetemjöl och bakpulvret var gammalt...
Aha, vilken tur jag köpte räksallad när jag ändå var in på affären och handlade sirapen, problemet var bara att grillkorven var en vecka gammal så...
[bild]
Blev till matdosa imorrn också.
Renoverare
· Stockholm
· 18 412 inlägg
Idag inhandlades både mjöl och bakpulver, innan jag hoppade i duschen efter cyklingen tog jag fram blåbär .
Jättegott, sa barnen, ena var skeptisk till lönnsirap först.
Bärra trodde jag lagade nåt godare, men visst 2 små bitar pannkaka gick ner..
Logga in
Skapa konto
Jättegott, sa barnen, ena var skeptisk till lönnsirap först.
Bärra trodde jag lagade nåt godare, men visst 2 små bitar pannkaka gick ner..
Logga in
Skapa konto