1 026 113 läst · 13 870 svar
1026k läst
13,9k svar
Vad blir det för mat?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
köttfärspaj.
med mozzarella och bladspenat.
samt en äggstanning på grädde och creme fraiche.
Logga in
Skapa konto
en sallad på gurka, tomat, bladspenat.
En vitsås av gräddfil, svartpeppar, vitlök, salt, färsk basilika, mynta.
Har alltid haft ätstörningar sedan mellanstadiet. Så för min del löser jag dagens måltid med tre kokta ägg eller 3 varma korvar som man värmer upp genom att spola på varm vatten i några minuter. Nyttig med vegtarier så en näva blandade grönsaker ur frysen och krydda med en påse varma koppen. En fyra centers skiva stekt lax kan vara gott. Vill man lyxa till det är det inte helt fel med fyra vinerbröd och ett par koppar the. . .
Du gör det bra.N nallepu skrev:Har alltid haft ätstörningar sedan mellanstadiet. Så för min del löser jag dagens måltid med tre kokta ägg eller 3 varma korvar som man värmer upp genom att spola på varm vatten i några minuter. Nyttig med vegtarier så en näva blandade grönsaker ur frysen och krydda med en påse varma koppen. En fyra centers skiva stekt lax kan vara gott. Vill man lyxa till det är det inte helt fel med fyra vinerbröd och ett par koppar the. . .
inte lätt med sådant..
syrran jobbar med dessa frågor och hon säger det att de tär även på henne.
Ha det gott
fyfan vad gott. Nybakade bullar är ju typ det bästa som finns. När jag är hemma hos föräldrarna och morsan bakar blir det betydligt färre kvar att frysa in Var tvungen att äta några ocksåP Pappa1986 skrev:
Logga in
Skapa konto
Tyvärr är jag själv helt värdelös på att baka bullar så jag överlät det till affären. Inte alls samma sak, men bullar har ju ofta en hög lägstanivå
Jag är helt värdelös på både bak och matlagning men det syns på mej att frugan är bra på det nygräddade bullar och iskall mjölk Eller varmt nybakat bröd med sirap på är också en höjdare.Storsockret skrev: