Idag slutade larmet att fungera.
Så nu är det elektriskt skräp som jag har monterat hemma.
Dom var väldigt hårda med att få komma asap och hämta skylt, dekaler och simkort.

• Ledsen
Vispen74 och 1 till
  • Laddar…
W whak skrev:
Dom var väldigt hårda med att få komma asap och hämta skylt, dekaler och simkort.
Yep, responstiden har aldrig varit så snabb som när jag sa upp larmet och de skulle plocka ner dekalerna.

W whak skrev:
Larmet slutade fungera och sen började de ringa om att hämta dekaler och grejer?
Jag blev uppringd dagligen från verisure efter att min larm sades upp. Antagligen för att kolla om jag var hemma inför nedplockning av dekaler. Jag svarade aldrig och dekalerna sitter kvar än idag.

Jag avslutade mitt för över en vecka sen och de ville inte ta ner grejerna och inte heller har de pratat om att de vill plocka dekaler och skyltar. Har plockad ned allt sjölv inkl dekaler. Tar med mig allt till nya huset vi köpt och monterar upp dekaler och skyltar dör tänker jag, minsta kompensation jag tar för att de förvägrar mig att köra larmet stand alone som jag blev livad när jag skaffade det för 3år sen.

Kashew Kashew skrev:
Larmet slutade fungera och sen började de ringa om att hämta dekaler och grejer?
Jag blev uppringd dagligen från verisure efter att min larm sades upp. Antagligen för att kolla om jag var hemma inför nedplockning av dekaler. Jag svarade aldrig och dekalerna sitter kvar än idag.
Hade ett missat samtal från dem, då maila dom och skrev att dom sökt mig för att hämta skyltar och dekaler, samt att dom så klart gav ett uselt erbjudande.

Friköpta mitt i september förra året, än så länge sitter dekaler och skyltar kvar.

• Gilla
Kashew och 2 till
  • Laddar…
Svenska trygghetslösningar är här stup i kvarten. Alltid samma diskussion att de kan inte erbjuda mig ett gratis larm, de tror knappt på att jag friköpt det jag har...

• Gilla
ullak40
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.