395 635 läst · 1 221 svar
396k läst
1,2k svar
Vad betalar ni för Verisure / månad?
Idag slutade larmet att fungera.
Så nu är det elektriskt skräp som jag har monterat hemma.
Dom var väldigt hårda med att få komma asap och hämta skylt, dekaler och simkort.
Så nu är det elektriskt skräp som jag har monterat hemma.
Dom var väldigt hårda med att få komma asap och hämta skylt, dekaler och simkort.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 229 inlägg
Larmet slutade fungera och sen började de ringa om att hämta dekaler och grejer?W whak skrev:
Jag blev uppringd dagligen från verisure efter att min larm sades upp. Antagligen för att kolla om jag var hemma inför nedplockning av dekaler. Jag svarade aldrig och dekalerna sitter kvar än idag.
Jag avslutade mitt för över en vecka sen och de ville inte ta ner grejerna och inte heller har de pratat om att de vill plocka dekaler och skyltar. Har plockad ned allt sjölv inkl dekaler. Tar med mig allt till nya huset vi köpt och monterar upp dekaler och skyltar dör tänker jag, minsta kompensation jag tar för att de förvägrar mig att köra larmet stand alone som jag blev livad när jag skaffade det för 3år sen.
Hade ett missat samtal från dem, då maila dom och skrev att dom sökt mig för att hämta skyltar och dekaler, samt att dom så klart gav ett uselt erbjudande.Kashew skrev:
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Vad betalar ni för avgift till samfällighet?
Priser, Kalkyler, Fastighetsskatt m m. -
Vad betalar ni för Sector Alarm / månad?
Villalarm & Hemautomation -
Ekonomisk förvaltare betalar ej räkningar
Juridik -
Vem betalar för felen vid icke godkänd besiktning?
Juridik -
Vem betalar kostnaden för besiktningsmannen?
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus