422 865 läst · 2 390 svar
423k läst
2,4k svar
Vackra gamla hus till salu
Ja, ”centralorten” för det här huset är nog snarare Björknäs än Orminge. Det är väl inte heller ett jätteglamoröst centrum, iofs. Men det tar ca en kvart till Nacka Forum å andra sidan.Maria T skrev:
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 456 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 456 inlägg
Tänkte precis så också, både Forum och Sickla ligger på rimligt avstånd coh inte heller så långt till Mölnvik som har lite annat utbud. Björknäs centrum är ungefär lika kul som att titta på färg som torkar... men de harJ jocke31 skrev:
i alla fall en Kandyzbutik (kan vara en av få kedjor som har sockerfritt godis värt att nämna).
Haha, den där båten, säljaren har väl haft en egen realityserie. Teoretiskt kan det väl vara nån annan men , jo, rätt pris till rätt köpare är ju verkligen humor. Har avstått från att köpa en bil från denne för ca 30 år sen.
https://www.hemnet.se/bostad/villa-...q8Upyp0Es5F9JizXBjCVYHBOx7gKfmGnzK9gbHiItWa1h
@AndersMalmgren lite bortom det du söker... men varför så billigt? Ett sånt hus kostar nog mer ute hos mig i Sollentuna...
@AndersMalmgren lite bortom det du söker... men varför så billigt? Ett sånt hus kostar nog mer ute hos mig i Sollentuna...
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://www.bergmansmaklarbyra.se/t...S02tQg2bB2sSCotoD5pOzGig7PhoNWfhbG78bh_ktq_rw
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Jo och relativt billigt sett till läget( om man kollar på vad som sålts i området, dyrast 15,1 mkr) men det kräver mycket jobb då VA saknas som jag förstått och att tomten är prickad (antar jag då de nyss gjort en strikt detaljplan över onrådet, vi bor i nästa etapp).A atomlab skrev:
Huset är ju fint och även ekonomibyggnadera så är ju bara bra så ingen river det och bygger en betongprincessbakelse på tomten. Fanns bygglov för carport och komplettentbyggnad.richardtenggren skrev:
Lägger man mer 3-4miljoner så har man ett kanon ställe! ❤️