16 866 läst · 56 svar
17k läst
56 svar
Tråden med ockerpriser vi hittar
Den var riktigt fin... men har svårt att tycka synd om de stackars jävlar som går på detta.Jonas Persson skrev:
Jag tyckte Hifi-klubben var en helt ok verksamhet tidigare, sålde bra och prisvärda prylar tex NAD, KEF, B&W. Försöker de kränga sånt här bullshit så har de skitat ner sig å det grövsta. Jag tror inte jag sätter min fot där igen, någonsin.
Att påstå att detta är ett bra pris är på gränsen till ocker tycker jag 
Iofs ekologiskt - så det kanske skall vara dubbla priset då?
Betydligt billigare på Willys iaf...

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Iofs ekologiskt - så det kanske skall vara dubbla priset då?
Betydligt billigare på Willys iaf...

Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Vad kan vara så fantastiskt bra med detta hushållspappret? Jag köper Torky för ca. 30 kr per rulle som innehåller 100 meter. The kitchenlab säger att rullen är 60 meter lång. Tror de menar att den innehåller 60 meter papper...
100 % blåst kock.
100 % blåst kock.

Logga in
Skapa konto
Är det någon som inte ska kasta sten i glashus om saker som ses som ”dyra” när vi inte riktigt förstår funktionen är väl vi som håller på med verktyg?M MatsBengtsson89 skrev:
Ska du in på Kitchen lab kan du ju även titta in den här saltkvarnen. Gud så korkat, man kan ju köpa färdigmalt salt!

Logga in
Skapa konto
https://www.kitchenlab.se/p/set-med-salt-och-pepparkvarn-lalique-9-cm-peugeot/
Köper man direkt från tillverkaren kommer man undan med 28000.😉😎O Ossian K Olsson skrev:
Redigerat:
En liten kul grej hände i stan jag växte upp i på 70talet, på den tiden butikerna fortfarande hade neon-bokstäver på utsidan.
Vi hade en dyr bokhandel som hade neonskylten BÖCKER, Nån kul kille lyckades släcka bokstaven B och prickarna över Ö…
Vi hade en dyr bokhandel som hade neonskylten BÖCKER, Nån kul kille lyckades släcka bokstaven B och prickarna över Ö…
Klicka här för att svara