Vem har sagt något om att kasta skit på varandra? Har du aldrig gjort ett misstag som du senare i livet kan skratta åt?

Oavsett vilket, om tråden inte passar dig, varför är du här och läser/skriver? Det finns ungefär 467620 andra trådar på forumet, håll dig till dem om denna inte passar.
 
  • Haha
Workingclasshero och 1 till
  • Laddar…
Eaum
H HEM2121 skrev:
En tråd för att kasta skit på varandra! Vad är det som är bra alt. roligt med det? Vad är syftet? Har man problem/frustration så finns det utbildat folk att söka inom sjukvården/psykologer. Bättre med en tråd där man berömmer varandra. Tycker dock inte att Byggahus.se är rätt forum för något för detta, det finns andra forum där man kan diskutera sin partners positiva och negativa sidor.
Byggahus har blivit som ett Familjeliv för de som tycker att det är skämmigt att skriva på FL. Det är ju mycket coolare att hänga ut och göra sig rolig över sina partners här på en byggsida, än på en sida som har med familjer och relationer att göra 😀
 
  • Gilla
HEM2121
  • Laddar…
Man städar lagar mat och diskar men hänga tvätt där går gränsen tycker hon.Tycker jag kan hänga tvätt men inte frugan.Förstår inte varför.
 
  • En vit BH hänger på en stång med vikter i ett träningsrum med träväggar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
  • Gilla
Dilato och 2 till
  • Laddar…
Krokben
Jag kan inte heller hänga tvätt ordentligt😞

Edit: Fast jag är ju mannen i huset så det är frun som bestämmer.
 
Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
Dilato och 1 till
  • Laddar…
V växelventil skrev:
Man städar lagar mat och diskar men hänga tvätt där går gränsen tycker hon.Tycker jag kan hänga tvätt men inte frugan.Förstår inte varför.
Du har ju blockerat hennes skivstång
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Lite intressant det här med köpa underkläder till frugan.Tänkte som julklapp bh och trosor en jul och pratade med min syster om förslaget och hon tyckte det var en bra idé.Blev ingen rolig julafton för underkläder kunde hon köpa själv.

Var inget rafssätt utan vanliga underkläder.Har inte blivit mera underkläder efter den julen.
 
  • Haha
Sthlm_
  • Laddar…
V växelventil skrev:
Lite intressant det här med köpa underkläder till frugan.Tänkte som julklapp bh och trosor en jul och pratade med min syster om förslaget och hon tyckte det var en bra idé.Blev ingen rolig julafton för underkläder kunde hon köpa själv.

Var inget rafssätt utan vanliga underkläder.Har inte blivit mera underkläder efter den julen.
Vad kan hon inte köpa själv?
 
  • Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Vad kan hon inte köpa själv?
Något hon inte visste hon behövde. En överraskning.
 
  • Gilla
  • Älska
Sthlm_ och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Något hon inte visste hon behövde. En överraskning.
Antar att en ny dammsugare går bort?
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
Tokslut och 7 till
  • Laddar…
Jag spacklade ute i sommarstugan. Det gick ju som smort.
Nästa gång vi var ute var det dags att slipa och min andra hälft var med. Inte lika imponerad av spacklandet och när jag erbjuder mig att spackla idag så får jag ett nej tack 😆
 
  • Haha
Dilato
  • Laddar…
Det är ju perfekt sätt att komma undan framöver.
Råkar man tvätta en röd tröja med hennes vita kläder får man inte längre tvätta hemma heller... 😉
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
Någon annan som har "problem" med att diverse glassförpackningar m.m ska diskas och sparas?

Ok att spara någon enstaka men när ett skåp är fullproppat med ca 173 olika förpackningar och lock och man vågar inte riktigt öppna då risken för ras är hög....

Men det är lugnt....luuugnt....
 
  • Haha
  • Gilla
Dilato och 3 till
  • Laddar…
C CM1234 skrev:
Någon annan som har "problem" med att diverse glassförpackningar m.m ska diskas och sparas?

Ok att spara någon enstaka men när ett skåp är fullproppat med ca 173 olika förpackningar och lock och man vågar inte riktigt öppna då risken för ras är hög....

Men det är lugnt....luuugnt....
Och det är inte likadana förpackningar utan 173 lock som sedan ska paras ihop med 173 burkar.
 
  • Gilla
Dilato och 2 till
  • Laddar…
D
Luftge
P Pin skrev:
Och det är inte likadana förpackningar utan 173 lock som sedan ska paras ihop med 173 burkar.
luftgevärsmål till barnen
 
D Drburr skrev:
Att putsa om hus, dränera, gräva rabatter, måla fönster eller tvätta HENNES bil är ”egentid”
Jag har 3 ex som tyckte samma sak...
 
  • Gilla
Lilllen och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.