12 705 läst · 35 svar
13k läst
35 svar
Totalrenovering - Har vi tagit oss vatten över huvudet?
Håller med ,man kanske vill ha parkettgolv i rum som man inte går frekvent i och laminat i kök,hallar som tål mer slitage så jag förstår inte resonemanget att man skall ha samma golv överalltRamnemark skrev:Nu går detta att göra ändå, men det finns många som inte reder ut det. Vi har en provisorisk T-list mellan golv i kök/vardagsrum för att vi inte rev allt samtidigt. Ser lite konstigt ut i 1-2 år men när vi nu gör vardagsrummet så blir golven lika rakt igenom och vi har kunnat bo och hålla rent under dessa två åren.
Ska man blåsa ut hela huset så kan man inte bo i det under tiden. Det blir arga snickaren direkt....
Polisanmäl. Usch såna obehagliga kryp det finns. Hoppas ni kan koppla bort sånt där och komma vidareE Emeliesrenovering skrev:Hej!
Tack för alla svar, det är roligt att ni vill följa vår renovering.
Jag har bestämt mig för att i nuläget pausa min vlogg då jag fick ett mail med obehagligt innehåll och jag helt enkelt måste fundera på om ja trots detta vill fortsätta driva den. Jag ber om ursäkt till er som kommit till denna tråd och nu inte kommer vidare när ni klickar på länkarna. Jag återkommer när jag har landat i ett beslut.
Var rädda om er!
Liknande trådar
-
Totalrenovering kedjehus - Öppen planlösning - Brister?
Planlösningar -
Tagit ned kakel - hur täppa för eldosor?
Färg, Måla & Tapetsera -
[Journal] Totalrenovering av 70-tals radhus
Socialt & Projekt -
Totalrenovering av hus - Riva till samlingsröret
Vatten & Avlopp -
Totalrenovering 59m - Borås med omnejd - tips?
Referenser Hantverkare & Entreprenörer