Ramnemark Ramnemark skrev:
Nu går detta att göra ändå, men det finns många som inte reder ut det. Vi har en provisorisk T-list mellan golv i kök/vardagsrum för att vi inte rev allt samtidigt. Ser lite konstigt ut i 1-2 år men när vi nu gör vardagsrummet så blir golven lika rakt igenom och vi har kunnat bo och hålla rent under dessa två åren.

Ska man blåsa ut hela huset så kan man inte bo i det under tiden. Det blir arga snickaren direkt.... :)
Håller med ,man kanske vill ha parkettgolv i rum som man inte går frekvent i och laminat i kök,hallar som tål mer slitage så jag förstår inte resonemanget att man skall ha samma golv överallt
 
Ramnemark Ramnemark skrev:
Ska man blåsa ut hela huset så kan man inte bo i det under tiden. Det blir arga snickaren direkt.... :)
Därför köpte vi en fastighet med två hus. Det kan rekommenderas.
 
useless useless skrev:
Därför köpte vi en fastighet med två hus. Det kan rekommenderas.
Jag är riktigt avundsjuk på din fastighet, även om det kanske är lite för mycket att göra för min smak. Hade möjligheten funnits hade jag absolut köpt likadant :)
 
  • Gilla
useless
  • Laddar…
useless useless skrev:
Därför köpte vi en fastighet med två hus. Det kan rekommenderas.
Japp då är fritidssysselsättning löst för all framtid. När första kåken är renoverad tar man den andra. När även den är klar börjar man om på den fösta. Och så vidare... :surprised:
 
Ja, jag jobbar med växlande femårsplaner.
 
E Emeliesrenovering skrev:
Hej!
Tack för alla svar, det är roligt att ni vill följa vår renovering.

Jag har bestämt mig för att i nuläget pausa min vlogg då jag fick ett mail med obehagligt innehåll och jag helt enkelt måste fundera på om ja trots detta vill fortsätta driva den. Jag ber om ursäkt till er som kommit till denna tråd och nu inte kommer vidare när ni klickar på länkarna. Jag återkommer när jag har landat i ett beslut.

Var rädda om er!
Polisanmäl. Usch såna obehagliga kryp det finns. Hoppas ni kan koppla bort sånt där och komma vidare
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.