Håll inte andan ;)
 
Polos skrev:
Tror nog det kvittar 2mm eller 2,5 , för om dina fötter känner 0,5 mm så skulle jag inte vilja gå i dina skor 😀
Om du drar fingret över 0.5 diff mellan två plan så känner du det garanterat
 
AndersMalmgren skrev:
Om du drar fingret över 0.5 diff mellan två plan så känner du det garanterat
Tur att du inte går på händerna då , för på ett golv känner du aldrig av det
 
Jodå, barfota och dra tån över ;)
 
  • Gilla
Chuck Wow
  • Laddar…
Ok så du ska inte fog då kan man känna skillnad , men en liten fog mellan klinker och trägolv lär du ha och då känner du ingen skillnad om det skulle bli någon mm i höjd skillnad
 
Nog ingen kris om det skulle bli liten diffar på < 0.5 mellan furu och klinker men målet är ju klart så lite som möjligt
 
AndersMalmgren skrev:
Nog ingen kris om det skulle bli liten diffar på < 0.5 mellan furu och klinker men målet är ju klart så lite som möjligt
Du kan ju alltid vinkla sista plattan något :)
 
Kan då bli fogsprång om det krävs vinkel från två hål om furugolvet på båda sidor inte linjerar
 
T
En diff på < 0.5 hade jag drömt mardrömmar om!:p
 
Skönt, golvet klarade spackling :)

IMAG0674.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Nu är det en liten kam från ytspänningen som måste slipas bort men man kan bilda sig en uppfattning om deltat mellan platta och furu


IMAG0676.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Så kan du ju inte ha det ;)

Det blir nog bra det där.
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Ser bra ut! Är plattan skitig eller ska den ha de bruna fläckarna?
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Den är dammig och skitig men den har även egen struktur. Men inget brunt utan de gråa strecken
 
AndersMalmgren skrev:
Den är dammig och skitig men den har även egen struktur. Men inget brunt utan de gråa strecken
Okej, då är jag med. När blir golvet lagt då? Det är ju ingen stor yta så det borde ju gå fort.
 
Kan man tycka :p Grabben är hemma hos dem denna vecka medans jag och tjejen jobbar och av någon dum anledning vill farsan hellre umgås med honom än att jobba i lgh :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.