C
Alfredo Alfredo skrev:
Tänkte ta en promenad till ett köpcentrum kanske 500 meter hemifrån.
Ha ha, likadant när jag jobbade i USA. Bodde precis bredvid köpcentret men för att komma dit fick man forcera sig fram genom bushen vid sidan om vägen eller gå i diket.

harry73
Alfredo Alfredo skrev:
Bodde hos en kompis i Los Angeles en gång. Tänkte ta en promenad till ett köpcentrum kanske 500 meter hemifrån. Kompisen spände ögonen i mig och sa "du tar bilen, annars kan du bli tagen för hemlös" och han skämtade inte... :surprised:

Tokslut Tokslut skrev:
Varför tänkte jag att du skulle ta över detta bygge tro? :thinking:

[länk]
Det hade varit nått! Men min sambo vill flytta till hus :/

Köp hela huset då.

• Gilla
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Det hade varit nått! Men min sambo vill flytta till hus :/
Ni får bli särbos ;)

• Haha
AndersMalmgren
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Ni får bli särbos ;)
Ibland är man sugen på det :p

• Gilla
Tokslut
  • Laddar…
Hoppade precis av en budning. Hade varit roligt presentera detta objekt i tråden :)

Gult tvåvåningshus med röd takpannor och vit inramning vid lugn gata, omgivet av grönska.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Gult tvåvåningshus med röda takpannor och dörr, omgivet av gröna träd och en grusdrivväg.
Skapa konto
Ett gult hus med vita fönsterkarmar omgivet av grönska och träd i en solig trädgård.
Skapa konto
Renoveringsbehövigt kök med gammaldags skåp, slitna ytor och öppna hyllor.
Skapa konto
Oinredd tomrum i ett hus med en vit radiator under ett fönster och dörröppning till balkong.
Skapa konto
Oinredd vindsvåning med sluttande tak, stort fönster, radiatorer och något skadad tapet.
Skapa konto
Oinredd källare med synliga rör och betonggolv som potentiellt renoveringsprojekt.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Appendix och 6 till
  • Laddar…
Är det ofint att fråga hur högt budgivningen kommit?

Alfredo Alfredo skrev:
Är det ofint att fråga hur högt budgivningen kommit?
Uppe i 11.8 nu
Tomträtt som kostar 4.2 miljoner att köpa loss.

edit: jag hade kunnat tänka mig buda till 12 men jag har en sambo också :p Jag håller väl med henne att det är lite galen prissättning,

• Wow
  • Gilla
  • Haha
Appendix och 2 till
  • Laddar…
Ja det var ju ett objekt med potential för dig att sätta tänderna i. Läskig fuktskada på väggen, vad hade hänt där?

Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Ja det var ju ett objekt med potential för dig att sätta tänderna i. Läskig fuktskada på väggen, vad hade hänt där?
Huset har varit mer eller mindre utan underhåll sedan 90 talet. Inte ofta det säljs objekt som inte är sönderrenoverade dock.

Men runt 12 miljoner plus tomträtt för 4.2 och sedan kanske 3 till 4 miljoner i renovering. Tycker det är magstarkt

• Gilla
fribygg och 1 till
  • Laddar…
Har ett vagt minne att jag tittat på ett hus på den gatan för länge sedan. Bra högt läge. Det huset var i slutet av gatan och ett riktigt palats.

Det du länkar kommer ju bli superfint efter ”lite” handpåläggning (y)

P Pin skrev:
Har ett vagt minne att jag tittat på ett hus på den gatan för länge sedan. Bra högt läge. Det huset var i slutet av gatan och ett riktigt palats.

Det du länkar kommer ju bli superfint efter ”lite” handpåläggning (y)
Absolut kommer det bli fint :) Nu har man ju lite ångest man hoppade av. Inte ofta objekt kommer ut i Ålsten. Det är ca 200 meter till mina föräldrar, vilket kanske avskrömde sambon lite :crysmile:

• Gilla
fremax och 1 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Hoppade precis av en budning. Hade varit roligt presentera detta objekt i tråden :)

[bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild]
Nockeby?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.