useless useless skrev:
750 meter är väl inte långt?
500 meter är max tycker jag.

possum77 possum77 skrev:
Den viktiga frågan är väl om man kan få en kantarellmacka tillagad av en stjärnkock och ett glas årgångsvin till lunch utan att lämna kvarteret? ;)
Blir tyvärr svårt i hus, men därflör jag vill bo nära så man kan åka in till stan lätt!

• Gilla
possum77
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Det borde gå att gena över några villaträdgårdar på vägen?

Tunnelbana?? Är inte det bara för förortslosers?:cool:

PS! För er som inte fattar vårt hackande på stackars Anders hänvisas till tråden "Du vet att du bor i city när..."

• Haha
  • Gilla
Tokslut och 4 till
  • Laddar…
M Myckling skrev:
Tunnelbana?? Är inte det bara för förortslosers?:cool:

PS! För er som inte fattar vårt hackande på stackars Anders hänvisas till tråden "Du vet att du bor i city när..."
Jag ser fram emot tråden "Totalrenovering av 30-talshus" :rofl:

https://www.byggahus.se/forum/threads/totalrenovering-av-20-talslaegenhet.229497/

Trodde nästan du kollade på hus i Enskede Anders, det är verkligen otroligt lika områden.

Uppväxt i Ålsten, noll koll på norra eller södra Ängby :D
Tja, Ålsten då är ju allt här ute rena vischan . Södra Ängby på bergskanten med utsikt mot mälaren då kanske. Bör väl tom klara din 500 metersgräns åtminstone de första vid backen ned mot badet...

leby leby skrev:
Tja, Ålsten då är ju allt här ute rena vischan . Södra Ängby på bergskanten med utsikt mot mälaren då kanske. Bör väl tom klara din 500 metersgräns åtminstone de första vid backen ned mot badet...
Jag är och tittar även i Gamla Enskede, måste ju kolla lite. :D

Jag är och tittar även i Gamla Enskede, måste ju kolla lite. :D
Sant, men skämt å sido så är Norra Ängby om det inte är för nära Bergslagsvägen väldigt barnvänligt och trivsamt. Lite små tomter men man slipper ju en del gräsklippning. Det som var i annonsen ligger egentligen ganska perfekt med flera grönområden direkt runt sig. Jag köpte ju för 20 år sen (lite sämre läge då vid bromma kyrka) så i mitt tycke så är ju allt för dyrt förstås ;-)

• Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
JanneJanne123
Du är välkommen till Norra Ängby @AndersMalmgren, huset i artikeln ligger som andra har påpekat väldigt bra i området. Det gäller att hålla sig ifrån Bergslagsvägen och Spångavägen. Alla jobbar med IT här nu för tiden så du kommer att passa in bra.

• Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
@AndersMalmgren Nej nej nej, i min värld får inte DU flytta till hus! DU är ju själva definitionen av att bo i fin lgh mitt inne i smeten! Nu blev hela helgen konstig med denna nya information! Nu måste jag gå och tröstdricka några glas skumpa och försöka förstå vad som sker!? Detta är nästan konstigare än att alla andra länder i hela världen valde lock-down-metoden i våras. Vojne Vojne!

• Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Har nog tretti mil...:worried:

• Gilla
nino och 1 till
  • Laddar…
Vem vet var vi hamnar :) har många hus vi ska titta på, ett ligger tom i Älvsjö :)

• Gilla
tommib
  • Laddar…
T tobbbias skrev:
@AndersMalmgren Nej nej nej, i min värld får inte DU flytta till hus! DU är ju själva definitionen av att bo i fin lgh mitt inne i smeten! Nu blev hela helgen konstig med denna nya information! Nu måste jag gå och tröstdricka några glas skumpa och försöka förstå vad som sker!? Detta är nästan konstigare än att alla andra länder i hela världen valde lock-down-metoden i våras. Vojne Vojne!
Det är därför bra kommunikationer är viktigt så man inte behöver ändra på sin livskvalitet :)

2 av 5 dörrar klara. I denna taken är vi färdiga inom 10 år iaf!

Nyinstallerad vit innerdörr i ett hem med inblick mot ett sovrum med blå gardiner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
Exostor och 2 till
  • Laddar…
richardtenggren
Inga trycken? ;)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.