1 237 432 läst · 3 920 svar
1237k läst
3,9k svar
Totalrenovering av 20-talslägenhet
Renoverare
· Stockholm
· 18 479 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 479 inlägg
Jag ser fram emot tråden "Totalrenovering av 30-talshus"M Myckling skrev:
https://www.byggahus.se/forum/threads/totalrenovering-av-20-talslaegenhet.229497/
Trodde nästan du kollade på hus i Enskede Anders, det är verkligen otroligt lika områden.
Renoverare
· Stockholm
· 18 479 inlägg
Sant, men skämt å sido så är Norra Ängby om det inte är för nära Bergslagsvägen väldigt barnvänligt och trivsamt. Lite små tomter men man slipper ju en del gräsklippning. Det som var i annonsen ligger egentligen ganska perfekt med flera grönområden direkt runt sig. Jag köpte ju för 20 år sen (lite sämre läge då vid bromma kyrka) så i mitt tycke så är ju allt för dyrt förstås ;-)AndersMalmgren skrev:
JanneJanne123
Husägare
· Stockholm
· 2 936 inlägg
JanneJanne123
Husägare
- Stockholm
- 2 936 inlägg
Du är välkommen till Norra Ängby @AndersMalmgren, huset i artikeln ligger som andra har påpekat väldigt bra i området. Det gäller att hålla sig ifrån Bergslagsvägen och Spångavägen. Alla jobbar med IT här nu för tiden så du kommer att passa in bra.
@AndersMalmgren Nej nej nej, i min värld får inte DU flytta till hus! DU är ju själva definitionen av att bo i fin lgh mitt inne i smeten! Nu blev hela helgen konstig med denna nya information! Nu måste jag gå och tröstdricka några glas skumpa och försöka förstå vad som sker!? Detta är nästan konstigare än att alla andra länder i hela världen valde lock-down-metoden i våras. Vojne Vojne!
Renoverare
· Stockholm
· 18 479 inlägg
Vem vet var vi hamnar har många hus vi ska titta på, ett ligger tom i Älvsjö
Renoverare
· Stockholm
· 18 479 inlägg
Det är därför bra kommunikationer är viktigt så man inte behöver ändra på sin livskvalitetT tobbbias skrev:@AndersMalmgren Nej nej nej, i min värld får inte DU flytta till hus! DU är ju själva definitionen av att bo i fin lgh mitt inne i smeten! Nu blev hela helgen konstig med denna nya information! Nu måste jag gå och tröstdricka några glas skumpa och försöka förstå vad som sker!? Detta är nästan konstigare än att alla andra länder i hela världen valde lock-down-metoden i våras. Vojne Vojne!
Renoverare
· Stockholm
· 18 479 inlägg