T
AndersMalmgren skrev:
Jag och syrran nej :D
Tur att där någon "frisk" person i den familjen då;):D
 
  • Gilla
kuntri
  • Laddar…
Köksön. Gör som du tänkt från början, du har helt enkelt bara börjat snurra runt i tankarna, det första förslaget är bra.
 
  • Gilla
klonk och 2 till
  • Laddar…
kan du ta en ek skiva och betsa den vit?
Bona har en hel del färger och andra grejer, egentligen för golv, men det kanske kan funka? Du får kolla med dom innan i så fall så det inte är nåt olämpligt i medlen
 
Bona Nordic Tone + Bona Craft Oil Frost låter intressant, får titta lite på den
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
när är det aktuellt? ska till Stockholm på kurs den 25 jan, kan se om jag kan få lös lite provflaskor om du vill så kan jag ta med då eller skicka kanske
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Jag önskar jag kunde svara på när det är aktuellt, men du känner mig :D
Om vi otusourcar det till snickeri får nog de även behandla den, skulle iof vara nice om man kunde hitta bra ask över disk så man kunde fräsa till själv och behandla
 
nino skrev:
när är det aktuellt? ska till Stockholm på kurs den 25 jan, kan se om jag kan få lös lite provflaskor om du vill så kan jag ta med då eller skicka kanske
Studiebesök hos Anders känns annars som ett måste om/när man besöker huvudstaden ;)
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Haha, jag får starta museeverksamhet :)
 
  • Gilla
Snooby och 1 till
  • Laddar…
Håller på att beta mig igenom din tråd. Har kommit till 20:e sidan inlägg #300
Shit vilken noggrannhet och god smak! Du hade blivit både grå- och tunnhårig om du skulle byggt här:D men så får du också med råge tbx på investeringarna vid försäljning;)
Har skrivit det i andra trådar, jag beundrar verkligen människor som har känslan för perfektion och framförallt kunna göra det själv! Du skickade tbx en spegel för den diffade på ngn mm (respekt) medan jag hoppas att det blir någorlunda rätt i cm mellan väggarna.

Det har precis blivit 2015 och badrummet är inte klart, mer spännande än en julkalender;)
Gillar din blandning av perfektion och samtidigt ett "ähh det löser sig":)

Ska bli skoj att läsa resten
 
  • Gilla
SSSS och 1 till
  • Laddar…
Då har du snart plöjt 1/4 då :D
Hehe, nej att vara noggrann har sina för och nackdelar, mevafan, en vacker dag är vi klara, får köpa något nytt då att renovera

Kul att du gillar tråden! :D
 
  • Gilla
Chuck Wow
  • Laddar…
harry73
1 år per rum, jämnt och fint. :) Ska till en rejäl crash för att jag inte ska göra en saftig vinst på denna lgh, köpte precis i rätt tid, området har fått sig ett rejält uppsving senaste 3 åren
 
Redigerat:
  • Gilla
nino och 1 till
  • Laddar…
Jag väll även vara tydlig med att det inte är noggrannhet och perfektion som gjort att det tagit såhär lång tid utan problem är att det inte läggs många timmar i veckan på renoveringen.

Så bli nu inte avskräckt från att göra det noggrant och perfekt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.