Jag är helt mållös! Ernst, släng dig i väggen! Du borde ha ett eget TV-program. :love:

• Gilla
Långfarare och 3 till
  • Laddar…
Galenskaper!

Precis så detaljerat som vi vill ha det. Fortsätt så :)

• Gilla
Tule54
  • Laddar…
Tack så mycket för fina kommentarer. De var så uppmuntrande att jag nu har bestämt mig för att göra en till liten bilduppdatering till inom väldigt snar framtid, om nån dag så där. Jag ska bara göra klart projektet jag jobbar med just nu och dokumentera resultatet. :)

Som en ledtråd till vad det kan handla om kan jag säga att jag i dagarna införskaffat följande:

Nyinförskaffade granitkantstenar på en byggarbetsplats med byggmaterial i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

granitkantsten

Någon som vågar sig på en gissning vad de ska bli av? ;)

MVH Olle

• Gilla
Appendix och 4 till
  • Laddar…
Mikael_L
Highflower Highflower skrev:
Jag har gått in i ganska mycket detaljer i konstruktionen och jag förstår om det inte är jättespännande för alla att läsa
Nejdåååå
Helt perfekt, jag är säker på att det finns massor av nördar här som älskar detaljerna!

DENNA TRÅD ÄR EPISK!

episk ..? tja ...
http://blog.svd.se/sprak/2011/12/05/episkt/

• Gilla
  • Haha
Tule54 och 3 till
  • Laddar…
Hoppas ni gillade uppdateringen. Jag har gått in i ganska mycket detaljer i konstruktionen
Jo men visst (y)
Det mest korkade jag sett på år och dag på Hygga bus :crysmile:

• Gilla
  • Haha
Långfarare och 1 till
  • Laddar…
granitkantsten

MVH Olle
Med tanke på din vana av att göra helt logiska saker....
Pingisbord? :D
Fönsterbrädor?

Mikael_L
Någon som vågar sig på en gissning vad de ska bli av?
Bardisk

Förmodligen totalfel gissat. Känns lite 70-80-tal, vilket du verkar ha passerat ordentligt i dina kreationer ... :)

A
Sängbord?

Längst ut på armen borrade jag och försänkte in M4 T-nuts (vet inte vad dessa heter på svenska men alltså muttrar gjorda för att sätta in i trä och få in en metallgänga). Dessa limmades med rikliga mängder epoxi för att också förstärka träet runt omkring dem och göra slutprodukten lite hållbarare.
Rampamuff gissar jag på att det är

Du är enormt duktig, detaljer, talamod, san konstnär. Haten av

Hoppas ni gillade uppdateringen. Jag har gått in i ganska mycket detaljer i konstruktionen och jag förstår om det inte är jättespännande för alla att läsa...
Jodå!

Det här är äkta konst IMHO.

H
Tack så mycket för fina kommentarer. De var så uppmuntrande att jag nu har bestämt mig för att göra en till liten bilduppdatering till inom väldigt snar framtid, om nån dag så där. Jag ska bara göra klart projektet jag jobbar med just nu och dokumentera resultatet. :)

Som en ledtråd till vad det kan handla om kan jag säga att jag i dagarna införskaffat följande:

[bild]
granitkantsten

MVH Olle
Fantastisk tråd!
Vi är nog många som längtar efter en update, vad blev det av stenen? Har du flyttat? Har du nya projekt?

• Gilla
Malsike
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.