123 684 läst · 177 svar
124k läst
177 svar
Totalrenovering av 2:a, mitt första större projekt.
Inredare
· Västra götaland
· 121 inlägg
Tack så mycket för fina kommentarer. De var så uppmuntrande att jag nu har bestämt mig för att göra en till liten bilduppdatering till inom väldigt snar framtid, om nån dag så där. Jag ska bara göra klart projektet jag jobbar med just nu och dokumentera resultatet.
Som en ledtråd till vad det kan handla om kan jag säga att jag i dagarna införskaffat följande:
granitkantsten
Någon som vågar sig på en gissning vad de ska bli av?
MVH Olle
Som en ledtråd till vad det kan handla om kan jag säga att jag i dagarna införskaffat följande:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
granitkantsten
MVH Olle
NejdååååHighflower skrev:
Helt perfekt, jag är säker på att det finns massor av nördar här som älskar detaljerna!
DENNA TRÅD ÄR EPISK!
episk ..? tja ...
http://blog.svd.se/sprak/2011/12/05/episkt/
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Husägare
· Köping
· 391 inlägg
WC-stol?
Rampamuff gissar jag på att det ärHighflower skrev:
Medlem
· stockholms län
· 13 inlägg
Du är enormt duktig, detaljer, talamod, san konstnär. Haten av
Fantastisk tråd!Highflower skrev:Tack så mycket för fina kommentarer. De var så uppmuntrande att jag nu har bestämt mig för att göra en till liten bilduppdatering till inom väldigt snar framtid, om nån dag så där. Jag ska bara göra klart projektet jag jobbar med just nu och dokumentera resultatet.
[bild]
granitkantsten
MVH Olle
Vi är nog många som längtar efter en update, vad blev det av stenen? Har du flyttat? Har du nya projekt?