26 935 läst · 73 svar
27k läst
73 svar
Tjäna snabba pengar snabbt via fonder el aktier?
Exempel på några aktier jag haft i ca 20 år. Vitrolife har gjort mig rik! Men det är svårt att hitta guldkornen
Jag har lyckats pricka in Camurus och BioArtic också…flera 100% på 10år. Men har en miss…Xbrane -98%
Jag har lyckats pricka in Camurus och BioArtic också…flera 100% på 10år. Men har en miss…Xbrane -98%
Farmor och farfar köpte Länsförsäkringar fastighetsfond till grabben från -01 och framåt varje jul och födelsedag, där har det varit svårslaget
Jag har mest missat, men jag lever på hoppet...
Har man inte sålt så har man väl inte förlorat? 😄
Jag har mest missat, men jag lever på hoppet...
Har man inte sålt så har man väl inte förlorat? 😄
Hur många % har den ökat?nino skrev:
Jag köpte Nordea Stratega 70 till barnen 2903, men den är nog (tror jag) lite under snitt typ 330%
Visst är det sjukt svårt att vara nöjd oavsett? Hahaha. Jag är precis likandan, mina Vitrolife resulterade i vinst på miljon….men jag kan inte låta bli att tänka att OM jag hade köpt för en nolla till (högrisk dock..) hade jag varit ekonomiskt oberoende for life..istället för 1,5M - 15 M ? Det hade förändrat livet 😂nino skrev:
Ja, någon vis person sade åt mig att en bra strategi kan vara att tex satsa 20kkr klumpar. När en investering gått upp till 40kkr, tar man ut de initiala 20kkr, och investerar i något annat. Risken med det är ju att efter 10 år är man på plus minus noll.nino skrev: