3 852 423 läst · 13 032 svar
3852k läst
13,0k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Trend är riktigt bra masiner. T14 är den nya T11 Dom har många bra saker i deras sortiment.
Deras dyrare serie av sågklingor är riktigt bra.
Amazon må ha lite bättre priser än att handla av svensk återförsäljare (inte alltid har jag dock märkt) Köper själv ibland prylar från Amazon.
Men när det kommer till dyrare saker. Då är det riktigt nica att köpa lokalt. Känslan att kunna handla över disk är för mig fortfarande sjön känsla😊
Själv åker jag alltid till Farsta (sthlm) och köper allt från Trend där (för att inte tala om allt annat dom har där). Det bästa är att man kan klämma och känna på det mesta där, även prova funkar för det mesta.
Rubank.se (fd hyvlar.se)
Os har för mig att dom är generalagent för Trend.
Deras dyrare serie av sågklingor är riktigt bra.
Amazon må ha lite bättre priser än att handla av svensk återförsäljare (inte alltid har jag dock märkt) Köper själv ibland prylar från Amazon.
Men när det kommer till dyrare saker. Då är det riktigt nica att köpa lokalt. Känslan att kunna handla över disk är för mig fortfarande sjön känsla😊
Själv åker jag alltid till Farsta (sthlm) och köper allt från Trend där (för att inte tala om allt annat dom har där). Det bästa är att man kan klämma och känna på det mesta där, även prova funkar för det mesta.
Rubank.se (fd hyvlar.se)
Os har för mig att dom är generalagent för Trend.
Felprisat på Amazon.
Priset för liknande ligger på ca 750:-
För er som är intresserad av en batteridriven fogpistol.
Hur kvaliteten är på denna vet jag ej, men vem kommer ihåg en fegis.
https://amzn.eu/d/2gsaRc2
Priset för liknande ligger på ca 750:-
För er som är intresserad av en batteridriven fogpistol.
Hur kvaliteten är på denna vet jag ej, men vem kommer ihåg en fegis.
https://amzn.eu/d/2gsaRc2
Mängder med misstag när det kommer till valutakrock: Eur vs Kr.
Har fått mängder med grejer till slumppris, men lika många som avbrutits, och flera som aldrig dyker upp trots månader i leverans.
Inte läge att klaga när det regnar manna från himlen ibland. Trägen vinner.
Har fått mängder med grejer till slumppris, men lika många som avbrutits, och flera som aldrig dyker upp trots månader i leverans.
Inte läge att klaga när det regnar manna från himlen ibland. Trägen vinner.