P
T Trafikverket1 skrev:
Vevor geringsanhåll 450 mm är nedsatt med 30 % och som primemedlem får man ytterligare 120 kr rabatt på köp över 600. Så landar på cirka 650 kronor.

[länk]
Måttskala i tum 😭😡

boschkenta
P PsychoCheF skrev:
Måttskala i tum 😭😡
Bara att köpa en metrisk skala och klistra på :)

• Gilla
Trafikverket1
  • Laddar…
Verktygsboden har 20% på hela sortimentet idag fram till 17.
Rabattkod pela20

• Gilla
TCG
  • Laddar…
boschkenta boschkenta skrev:
Bara att köpa en metrisk skala och klistra på :)
Precis det jag ska göra. Ännu en anledning att köpa den för min del. Äntligen kommer måttbandet som man kan klistra på, som jag köpte på Lidl för 2 år sedan, till användning 😁

• Gilla
  • Haha
Appendix och 5 till
  • Laddar…
  • Makita DUH523Z batteridriven häcksax på Netonnet för 990 SEK och kvitto med prismatchat pris.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Skogsmusen och 5 till
  • Laddar…
Tror aldrig jag sett lådan under 1800kr tidigare, täcks även av erbjudandet på 120kr rabatt som prime-medlem.

https://www.amazon.se/gp/aw/d/B07PG9YHT2/

Köpt en låda tidigare men funderar på en till, går ju alltid fylla på med annat när innehållet är slut.

Grön SPAX skruvlåda systainer T-Loc fylld med sorterade skruvar i olika storlekar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Trafikverket1 och 2 till
  • Laddar…
Q
M mahus skrev:
Bra pris på Malitas häcksax DUH523Z på Netonnet. Naken modell utan batteri. Mest fördelaktig om du redan har batterierna (18v) Ännu bättre pris när du prismatchar mot hornbach.

[länk]
Den häcksaxen är riktigt bra. Lätt och stark.

• Gilla
ohlinj och 2 till
  • Laddar…
B
D dgh skrev:
Det här måste väl vara ett bra pris för maskin att skruva trall med? 1146 kr.

[länk]
Slagskrvdragare till trall är inte mitt förstaval, däremot bra när regelverket under ska ihop där lite grövre och längre skruv används.

D dgh skrev:
Det här måste väl vara ett bra pris för maskin att skruva trall med? 1146 kr.

[länk]
Detta är en gammal slagskruvdragare med kolborstmotor. Om man har lite is i magen så leta efter en GDR200/210 med eller utan C på rea så får Du en mycket modernare borstfri maskin. Ännu mer generell är GDX200/210 C

K
B breakman skrev:
Slagskrvdragare till trall är inte mitt förstaval, däremot bra när regelverket under ska ihop där lite grövre och längre skruv används.
Sorry för OT, men du vill inte använda slagskruvdragare på konstruktionsskruv! Risk att du överdrar skruven och försämrar skruvens egenskaper!

• Gilla
Konow och 3 till
  • Laddar…
K kniv skrev:
du vill inte använda slagskruvdragare på konstruktionsskruv
Sorry för mer OT och möjligen en dum fråga men var passar det då att använda en slagskruvdragare?

• Gilla
cpalm och 1 till
  • Laddar…
Dessutom för de ett jäkla oväsen.

Alfredo Alfredo skrev:
Sorry för mer OT och möjligen en dum fråga men var passar det då att använda en slagskruvdragare?
Jag använder den till nästan allt som inte kräver chuck...

• Gilla
och en till och 4 till
  • Laddar…
Man får ju köra dom med förstånd. Givetvis skrotar man skruvar om man dunkar på dom på högsta momentet alldeles för länge.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.