Horgmo Horgmo skrev:
[länk]

Skulle köpa ny klinga till min bordssåg, och detta är klingan som satt på original.
Hornbach tar 395 för klingan så det här känns som ett jättebra pris
Prismatcha på hornbach? :)

• Gilla
Etnoy
  • Laddar…
Cheesen Cheesen skrev:
Så här kan du inte göra med din 229kronors jula domkraft...
[bild]
Jag kör med AC made in DK ;)

• Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
Ramnemark Ramnemark skrev:
Prismatcha på hornbach? :)
Japp. Det gick fint.

• Gilla
ConnyK
  • Laddar…
Bauhaus säljer budgetmodellen Bosch GSB18V-45 med 2Ah och 4Ah batterier och 2A-18V laddare för 1795:- som är ett OK pris. I affären jag var skyltades den dock som 2495:- men i kassan blev det rätt. Tekniskt sett har jag andra maskiner som gör jobbet bättre men jag är på väg till Helsingfors att hjälpa min svärmor och denna slagskruvdragare kan man lägga i handbagaget på resan dit.

https://www.bauhaus.se/slagborrmaskin-bosch-gsb-45-18v-1x2-0ah-1x4-0ah

• Gilla
Qjanto och 1 till
  • Laddar…
P poba53 skrev:
Bauhaus säljer budgetmodellen Bosch GSB18V-45 med 2Ah och 4Ah batterier och 2A-18V laddare för 1795:- som är ett OK pris. I affären jag var skyltades den dock som 2495:- men i kassan blev det rätt. Tekniskt sett har jag andra maskiner som gör jobbet bättre men jag är på väg till Helsingfors att hjälpa min svärmor och denna slagskruvdragare kan man lägga i handbagaget på resan dit.

[länk]
Slagborrmaskin skall det vara

Q
P poba53 skrev:

[länk]
Den här har jag inte hört förr. Sparas i "Motivera verktygsinköp för frugan" listan och används vid rätt tillfälle.
Nu behöver jag bara övertyga svärmor att flytta längre bort, så vi måste ta flyg när vi ska besöka henne.

• Haha
  • Gilla
Fnorberg och 4 till
  • Laddar…
Dewalt skickar med ett 18V 5ah-batteri vid köp av trädgårdsmaskiner (med eller utan batteri). Samtidigt kör Proffsmagasinet 5-15% rabatt. Med lågprisgarantin hos Hornbach blev det 1600 kronor för häcksax + batteri

https://www.dewalt.se/outdoor-redemption

• Gilla
JFrisk och 4 till
  • Laddar…
T Trafikverket1 skrev:
Bra pris på bosch sågbord gta 2500 w på törn från beijer bandhagen, ca 1900 spänn. 3 i lager

[länk]
Tänk vad glad jag blev, ända till jag såg att blev 1500 kr i frakt för att få den skickad. attans.....

• Ledsen
Trafikverket1
  • Laddar…
T Trafikverket1 skrev:
Bra pris på bosch sågbord gta 2500 w på törn från beijer bandhagen, ca 1900 spänn. 3 i lager

[länk]
Bra pris, lite kort men väldigt trevligt bord. 👌👌

B Bongtor skrev:
Inget verktyg i snickarboden men väl ett verktyg på altanen.
[länk]
Beställde 1st men tror inte köpet går igenom med den rabatten 😀

• Gilla
Appendix och 2 till
  • Laddar…
B Bongtor skrev:
Inget verktyg i snickarboden men väl ett verktyg på altanen.
[länk]
Måste vara ett hyggligt prisfel

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.