Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Såna här fanns det 3 på Hornbach Trollhättan.
Nu är det två kvar..
[bild]
Den där hade jag behövt i höstas när min gamla remote bestämde sig för att ge upp. Har för mig att den då kostade strax norr om 2k i de lokala byggbutikerna så jag valde att åka till IKEA och köpa deras motsvarighet för 699:- istället.
 
  • Gilla
Appendix och 2 till
  • Laddar…
K
50% på K-rauta i Kungens Kurva. Smockat med folk och ganska utplockat. Men ändå en del skruv, mindre handverktyg, lampor och julbelysning kvar.
 
  • Gilla
David__11
  • Laddar…
se upp bara med priserna på verktygen. Kollade några blå boschpriser och det var rent horribelt. Det är inte dubbla marknadspriset, men inte långt ifrån.....

Ex, en GOP 18V-28 med 2x 2AH batterier, 8299kr före rabatt. Säljs för 5500 med 2x5AH batterier på andra ställen.
 
  • Gilla
john.h och 5 till
  • Laddar…
  • Ryobi blåsare, 1995 kronor, 36V batteri, prisinformation, affärsmiljö, produktmarknadsföring, grön och svart.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
T trojlee skrev:
[länk]
Tång på conrad 229:-....samma kostar 6-700 på exempelvis elbutik.👍
Vad är så speciellt med den som gör att den kostar tre gånger mer än alla konkurrenttänger i Sverige?
 
229 är ju billigare än vad dom kostarvi svedala🤔
 
Samma tång
 
B
En klipptång har jag saknat många gånger, men är 8mm (som denna är) att föredra framför 10mm som jag sett på andra håll?
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Endast tips här tack!
 
  • Gilla
orangeone och 5 till
  • Laddar…
SDS+ borr och mejslar, 50% på 199kr.
Jula Uddevalla, några lådor kvar i eftermiddags.

/Höghus

Set med 20 delar SDS+ borr och mejslar på rea från MEEC Tools, inklusive olika storlekar och typer för murarbete.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
mexitegel och 3 till
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Jag har flyttat en diskussion om Fiskars lie till en egen tråd: [länk]

Endast tips här tack!

/Moderator
Är det dags att bestämma sig en gång för alla, eller har jag missat någonting:

Sammanslagna trådar!

De två trådarna "Tips om verktyg till bra pris" och "Tips om verktyg till bra pris - diskussionstråden" har numera slagits samma till en tråd (dvs denna). Med hjälp av filtret som @Per Eskilsson visar här: https://www.byggahus.se/forum/threa...s-den-nya-traden.285770/page-495#post-3911379 hoppas vi nu att alla besökaren kan få ut vad de önskar av tråden.

Det är alltså från nu ok med både tips och diskussion kring dessa i tråden.

Diskussion kring hur tråden skall fungera tas dock inte i tråden utan i PM. Diskussion om moderering är inte heller ok i tråden.

//Mod


Inlägg #7442 per 20201026 av @Daniel_N.

Som sagt var, kan ha missat något men är i så fall tacksam om jag (och andra) blir uppdaterade.
//Ronnie
 
  • Alt-texten kan inte skapas då bilden är helt svart och inget innehåll kan beskrivas.
  • Bilden kan inte visas eftersom den är helt svart utan synligt innehåll.
  • Gilla
Handhyveln och 11 till
  • Laddar…
Jag tycker det är naturligt att en mindre diskussion är ok, men om den blir för långdragen, flyttas över till en egen tråd.

Det tristaste i denna tråden, är nog den ständigt återkommande diskussionen om trådens syfte och regelverk.
 
  • Gilla
  • Haha
TCG och 29 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.