AXS
Bauhaus skicka 50-70% rabatt.

Det jag såg som var vettigt:
-udda badrumsprylar.
-beslag från Miller.
-skjutdörrar.
-90% på ganska mycket klinker.
-3 liter bruten färg för 130:-.
-popcorn till alla.
 
AXS AXS skrev:
Bauhaus skicka 50-70% rabatt.

Det jag såg som var vettigt:
-udda badrumsprylar.
-beslag från Miller.
-skjutdörrar.
-90% på ganska mycket klinker.
-3 liter bruten färg för 130:-.
-popcorn till alla.
Var såg du det?
 
AXS
B Bossekossa skrev:
Var såg du det?
Autocorrect från Sickla!
Såg skylten i rondellen och tog en runda. Tror många var där tidigt och rensade de bästa fynden.

Reklambild för utförsäljning, 70% rabatt på varor, hänvisning till BAUHAUS varuhuskedja och deras hemsida.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
För de som finns i Östergötland
 
  • Reklam för total utförsäljning i Linköping med 70% rabatt, sponsrat inlägg för K-Rauta Sverige på social media.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Tokslut och 3 till
  • Laddar…
Fanns 10-talet såna här på Hornbach i Trollhättan för nån timme sen...
Makita borrhammare förpackning och reklam, försäljningspris och modellnamn, 800W, HR2630J, blå plastlåda.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Hobbysnickraren och 5 till
  • Laddar…
Amazon har bra pris på Bosch nya lövblås GBL 18V-750. Det är en Biturbo-blås som helst matchas med Bosch ProCore-batterier. Amazon säljer den för 1797:- och den ligger typiskt kring 2200:- hos andra ÅF.
Beställde en under black week och fick den idag. När jag beställde var det fortfarande barmark och jag hoppades kunna blåsa bort en kubik löv innan snön. Det sket sig. Hursom, jag har prövat blåsen på nybygget (utan tak än så länge) som samlar både löv och sågspån och blev överväldigad. Blåste rent på någon minut; istället för tio minuter som det brukar ta att gå med borste och skyffel.

Testade sedan på lössnö lite här och var, på byggtrappan och runt bygget. Fenomenalt.

I vanliga fall när man får ett verktyg så är det vad man förväntat sig; varken mer eller mindre. Men i detta fallet blev jag enormt överraskad över effektiviteten. Har bara använt en 240 V lövblås från Skil tidigare och upplevde den så dålig att jag föredrog att borsta upp löv och skräp istället. Men denna förändrar allt. Har kanske 1000 kvm gräsmatta i skogskanten och med massor av fruktträd på tomten - om man beslutar sig för att få bort löven med räfsa så är det sammanlagt minst en hel dags arbete under hösten. Detta lär minska till en bråkdel.

Och med nya verktyg kommer nya idéer. Jag ser fram emot att använda blåsen för att rengöra kap- och gersåg samt bordsåg med blås istället för handborste. Går snabbare och den får med allt. Ett annat användningsområde är att blåsa bort snö från bilen.

Hursom, rabatten kanske inte är enorm, men om man har Bosch (Professional)-batterier och funderar på en blås så är nog detta tillfället. Förresten; när gav du din fru en lövblås i julklapp senast?

https://www.amazon.se/dp/B0CGX528FK
 
  • Blå Bosch Professional batteridriven lövblås med turbo, sladdlös, säljs online, rabatterat pris, produktspecifikation medföljer.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Älska
JFrisk och 6 till
  • Laddar…
G Gudahov skrev:
Amazon har bra pris på Bosch nya lövblås GBL 18V-750. Det är en Biturbo-blås som helst matchas med Bosch ProCore-batterier. Amazon säljer den för 1797:- och den ligger typiskt kring 2200:- hos andra ÅF.
Beställde en under black week och fick den idag. När jag beställde var det fortfarande barmark och jag hoppades kunna blåsa bort en kubik löv innan snön. Det sket sig. Hursom, jag har prövat blåsen på nybygget (utan tak än så länge) som samlar både löv och sågspån och blev överväldigad. Blåste rent på någon minut; istället för tio minuter som det brukar ta att gå med borste och skyffel.

Testade sedan på lössnö lite här och var, på byggtrappan och runt bygget. Fenomenalt.

I vanliga fall när man får ett verktyg så är det vad man förväntat sig; varken mer eller mindre. Men i detta fallet blev jag enormt överraskad över effektiviteten. Har bara använt en 240 V lövblås från Skil tidigare och upplevde den så dålig att jag föredrog att borsta upp löv och skräp istället. Men denna förändrar allt. Har kanske 1000 kvm gräsmatta i skogskanten och med massor av fruktträd på tomten - om man beslutar sig för att få bort löven med räfsa så är det sammanlagt minst en hel dags arbete under hösten. Detta lär minska till en bråkdel.

Och med nya verktyg kommer nya idéer. Jag ser fram emot att använda blåsen för att rengöra kap- och gersåg samt bordsåg med blås istället för handborste. Går snabbare och den får med allt. Ett annat användningsområde är att blåsa bort snö från bilen.

Hursom, rabatten kanske inte är enorm, men om man har Bosch (Professional)-batterier och funderar på en blås så är nog detta tillfället. Förresten; när gav du din fru en lövblås i julklapp senast?

[länk]
Bra pris!
Lövblåsen är dessutom användbar till att blåsa bilen torr efter tvätt. ☝️
 
  • Gilla
Rejäl och 1 till
  • Laddar…
Brukar dra lövblåsen i grillen 🤪 blir glöd snabbt.
 
  • Gilla
Jocce81 och 4 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Bra pris!
Lövblåsen är dessutom användbar till att blåsa bilen torr efter tvätt. ☝️
Bra tips. Måste samla bra tips nu så att blåsen blir ännu billigare.

Skall sägas att priset på Amazon har växlat upp och ner. Den har den senaste veckan varit uppe i runt 2200:- ett par gånger och hoppat ned igen. Även legat på 1890:- nånting. Så ser någon inlägget om någon dag och den gått upp i pris, så avvakta någon dag så går den förhoppningsvis ned igen.
 
Och har du Hornbach i din närhet så använder du deras prisgaranti, vips, där kom den ner ytterligare 10%.
🥳.
 
  • Gilla
Jocce81 och 2 till
  • Laddar…
S
G Gudahov skrev:
Bra tips. Måste samla bra tips nu så att blåsen blir ännu billigare.

Skall sägas att priset på Amazon har växlat upp och ner. Den har den senaste veckan varit uppe i runt 2200:- ett par gånger och hoppat ned igen. Även legat på 1890:- nånting. Så ser någon inlägget om någon dag och den gått upp i pris, så avvakta någon dag så går den förhoppningsvis ned igen.
När jag kollade under Black week var den rätt dyr på Amazon jämfört med svenska webbshoppar.
Kostade 1790kr tror jag på Proffsmagasinet men de verkar ha höjt nu.
 
S sinuslinus skrev:
När jag kollade under Black week var den rätt dyr på Amazon jämfört med svenska webbshoppar.
Kostade 1790kr tror jag på Proffsmagasinet men de verkar ha höjt nu.
Hade jag glömt. Jag beställde faktiskt från Proffsmagasinet den 21 nov. Men de hade den inte i lager. Priset var 1797:-.

Hursom senare lade Amazon ut den billigare (en hundralapp billigare) och de hade den i lager, medan Proffsmagasinet skulle leverera i mitten av december. Nu tog det mer än en vecka för Amazon att skicka; tror den kom från Tyskland.
 
  • Gilla
Jonas Kvarnstrom
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Bra pris!
Lövblåsen är dessutom användbar till att blåsa bilen torr efter tvätt. ☝️
Det är GRYMT. Makitan jag har kan man dessutom korta ner "blåsröret" på, så den blir smidig att hantera runt bilen :)


/Jocce
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
A Avatorpet skrev:
För den som vill fynda en bygg / rullställning;

[länk]
Oerhört märkligt, När du tipsade stod byggställningen som "Utgående" för knappt 1800:- och de hade ett 20-tal i weblager och några få i butikerna. Plötsligt är ställningen tillbaka som "Nyhet" och butikerna har ett helt gäng i lager medan weblagret nollställdes. Och nu kostar den 5995:-.

Jag höll lite koll eftersom jag var sugen på hjulen för 1695:- och hoppades att de skulle säljas ut när ställningarna sålt slut. Men icke.

Hursomhelst, bra tips åter och jag har monterat min. Den är stabil,
 
Cheesen
https://amzn.to/3NjKOwc
Även om det är låg kvalitet så är priset bra...
Bild på en slipsten och dess produktinformation på en online-handelsplattform. Röd slipsten, 1000/6000 korning, silikonhållare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
David__11 och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.