3 783 477 läst · 12 851 svar
3783k läst
12,9k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Ledarmatur 1200mm på biltema för 229:- ordinarie pris. Black Friday är bluff! Julas erbjudande om skruvdragare+ batterier Makita för 2400:- på svarta fredagagen kostade 2500:- dagarna innan och det var på en utgående modell av skruvdragare som Bauhaus sålde för samma pris. Så det gäller att vara uppmärksam och kolla prishistorik på PriceRunner och PrisjaktF F_man skrev:
Ja Black Friday är nästan bara ren skit. Skiterbjudanden, eller nedsatta skitprodukter. Undantag finns men dom är få.K K snickarn skrev:Ledarmatur 1200mm på biltema för 229:- ordinarie pris. Black Friday är bluff! Julas erbjudande om skruvdragare+ batterier Makita för 2400:- på svarta fredagagen kostade 2500:- dagarna innan och det var på en utgående modell av skruvdragare som Bauhaus sålde för samma pris. Så det gäller att vara uppmärksam och kolla prishistorik på PriceRunner och Prisjakt
Förlåt alla för jag hamnade off topic.
Visst är priset lågt men det är inte mycket till ställning mer för inomhusbruk med plattform i höjd med en vanlig bock om man tänkt ha den ute -arbetshöjd på tre meter så är plattformen på 140-150 Max i grundutförande och utan hjul så det plussar på fortA Avatorpet skrev:
Jag har Zarges motsvarande och den är rätt vinglig och liten, men fungerar väll okej. Det är inte att jämföra med en Zip-Up eller en Hakimickesundström skrev:
Har en (och snart två )mickesundström skrev:
Perfekt inomhus men funkar även bra för jobb på utsidan.
Har klart sina begränsningar men lätt och smidig.
Komplettera så når du högre.
Det blev en komplett ställning med alla påbyggnadssatser, hjul och snedsträvor. Borde funka fint att måla från. Tack för tipset!
Kanske snarare förbrukningsmaterial men lägsta pris på länge. Jag handlade för runt 2100 som kändes som ett bra pris efter att ha bevakat något halvår, nu nere på ca 1850.
Spaxskruv i T-loc-låda
https://www.amazon.se/gp/aw/d/B07PG9YHT2/ref=ox_sc_saved_image_1?smid=ANU9KP01APNAG&psc=1
Spaxskruv i T-loc-låda
https://www.amazon.se/gp/aw/d/B07PG9YHT2/ref=ox_sc_saved_image_1?smid=ANU9KP01APNAG&psc=1
Den har jag haft span på länge, synd att annat är före i inköpskön. Ungarna ska visst ha julklappar och kläder och sånt?J JFrisk skrev: