Mattias_Jo1 Mattias_Jo1 skrev:
Blåsa rent verktyg måste den väl funka till. Slog till iaf perfekt för pumpa cykel mm
Såhär en tid senare, funkar den att blåsa rent från diverse spån etc ?

Bahco ”Huvudnyckel” för halva priset på Jula Värmdö just nu.
3 stycken i reakorgen.
Bahco justerbar skiftnyckel ligger på lådor med elektriska vattenkokare i en affär.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Reaprisetikett på Bahco verktyg, visa nedsatt pris från 499 till 249,50 kronor.
Skapa konto

• Gilla
tobbbias och 3 till
  • Laddar…
stigen stigen skrev:
Bahco ”Huvudnyckel” för halva priset på Jula Värmdö just nu.
3 stycken i reakorgen.
[bild]

[bild]
Men vad ska du ha alla vattenkokare till ?;)

• Gilla
  • Haha
tobbbias och 4 till
  • Laddar…
Bono_R Bono_R skrev:
Men vad ska du ha alla vattenkokare till ?;)
Behövs många vattenkokare om man skall ”koka soppa på en huvudnyckel”!

• Gilla
tobbbias och 3 till
  • Laddar…
Clas Ohlson kör "upp till 25% rabatt på alla elverktyg och maskiner" (ej Ryobi) mellan 28/2-6/3

www.clasohlson.se

• Gilla
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
E Edvuld skrev:
Proffsmagasinet kör rea på massa grejer i begränsat antal.

T.ex.
Tormek TT-50 510:-
Tormek SE-77 415:-

Denna gången billigare än Hylte =)

[länk]
Så länge man är medveten om att saker som proffsmagasinet inte har i eget lager kan ta betydligt längre tid på sig att komma än vad de skriver på hemsidan...

• Gilla
TCG och 2 till
  • Laddar…
Om någon behöver momentnycklar av standardkvalitet har Jula Kungens kurva ett gäng Dewalt till ok pris. Finns på outletavdelningen.

ja, det heter ”spärrskaft” på Julaspråket.

Hyllor med Dewalt verktygssatser och spärrskaft i en butik, prislappar visar olika erbjudanden.
Skapa konto

Redigerat:
  • Gilla
tobbbias och 2 till
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Om någon behöver momentnycklar av standardkvalitet har Jula Kungens kurva ett gäng Dewalt till ok pris. Finns på outletavdelningen.

ja, det heter ”spärrskaft” på Julaspråket.

[bild]
Tack för tipset
Klickade hem en, Dewalt fick bra resultat när Project Farm testade momentnycklar

• Gilla
MathiasS
  • Laddar…
A AF0 skrev:
Tack för tipset
Klickade hem en, Dewalt fick bra resultat när Project Farm testade momentnycklar
FYI, i butiken fanns det en 1/2" också, inte bara den 3/8 som fanns på webben. Jag blev lite köpsugen men lyckades hålla mig.......just idag iallafall...

Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Så länge man är medveten om att saker som proffsmagasinet inte har i eget lager kan ta betydligt längre tid på sig att komma än vad de skriver på hemsidan...
...och som motpol kan det tydligen gå snabbare också, skickades idag, 7 dagar tidigar än beräknat =)

Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Rena skämtet. Jag beställde några prylar i fredags där alla utom en fanns för leverans direkt. Idag fick jag ett mail om att en annan av delarna inte kan levereras förrän i maj, men enligt deras hemsida finns den i lager och kan skickas imorgon. Nåväl, de erbjöd mig iaf att dela upp leveransen utan extra kostnad och den saknade delen var mer villhöver än behöver.

• Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.